Cursa Save the Children 2024

Un curs més, i ja en van 13, l’Institut Torrent de les Bruixes ha col·laborat amb l’ONG Save the Children a través de la seva activitat “Kilòmetres de solidaritat”, una cita anual en forma de carrera escolar on l’alumnat és el gran protagonista. Gràcies a Kilòmetres de Solidaritat coneixen altres realitats mitjançant activitats i materials didàctics, i sol·liciten patrocini voluntari al seu entorn pròxim per al seu esforç. Els i les joves es mobilitzen por altres nens i nenes vulnerables sent el seu altaveu.

Aquest curs ens hem acostat a situacions molt particulars relacionades amb la desnutrició perquè estem vivint la crisi més gran de la fam en dècades, una autèntica emergència que hem d’intentar frenar entre tots i totes. No hi ha vacuna per a la fam, però hi ha solució si actuem ara.

Per culminar aquesta activitat i donar per finalitzat el 2n trimestre, el divendres 22 de març, d’una manera festiva i solidària, hem gaudit al parc de la Bastida de les curses per nivells. Aquí teniu algunes fotos d’aquest dia.