Dia mundial de la Pau i la No-Violència Escolar

El passat 30 de gener l’alumnat de 1r d’ESO, amb la seva professora de música al capdavant, va celebrar un concert especial per celebrar el Dia Mundial per la Pau i la No-Violència Escolar.

El concert va ser tot un èxit, i tot l’alumnat va demostrar les seves habilitats artístiques, ja sigui amb instruments, amb la veu o amb una peça de ball. Però el més destacable és la demostració de la importància de valors com la tolerància i la convivència entre iguals. La música va ser la veu amb la qual van expressar la seva visió d’un món més pacífic i harmònic.

El concert va permetre comprovar que, a través de la música i la unió, podem construir un entorn escolar positiu i lliure de violència.