Jornada informativa a la UAB

L’alumnat de 2n de batxillerat de l’Institut ha tingut l’oportunitat d’explorar les diverses opcions acadèmiques i professionals a través de la seva visita a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Durant aquesta enriquidora jornada, els i les estudiants van assistir a xerrades divulgatives que van proporcionar una visió detallada dels diferents graus universitaris oferts per la UAB.

Aquesta immersió directa en l’ambient universitari ha estat fonamental per ajudar els i les nostres joves a prendre decisions informades sobre el seu futur acadèmic i professional.

Les xerrades, presentades per professors i professionals experts en cada àrea, van oferir una visió aprofundida de les característiques distintives de cada grau, les seves sortides professionals i les oportunitats d’investigació. Els estudiants van poder plantejar preguntes directes i intercanviar idees amb els ponents, aportant una perspectiva més clara sobre les seves passions i interessos.

Aquesta experiència no només ha estat una font d’informació crucial per als alumnes de segon de batxillerat, sinó que també ha marcat un pas significatiu en el seu camí cap a la presa de decisions sobre la seva formació acadèmica i futura carrera professional.