Bon profit!

El dimecres dia 14 de febrer es va dur a terme l’última activitat del curs Cuina Jove promocionat per l’AMPA del nostre Institut. Al llarg de les quatre sessions d’aquest taller, dirigides per la  nutricionista i dietista Camen Raya, les alumnes han pogut preparar plats… Llegeix més»

Expo mercats

Els alumnes de 3r ESO han participat des de l’assignatura de visual i plàstica a l’Expo mercats que s’ha celebrat a Amer. Es tracta d’un estudi dels mercats setmanals del Ter-Brugent. Aquesta mostra està exposada a Amer i posteriorment s’exposarà a Anglès.Llegeix més»

L’Oficina Jove al pati

Aquí tenim una altra de les moltes i sempre interessants activitats organitzades des de l’Oficina Jove de la Selva: avui, un Punt d’Informació i Dinamització del pati. Una oportunitat d’aprenentatge per als nostres nois i noies!

Comencem a cuinar!

Aquest dimecres, 24 de gener, han començat les classes de cuina jove impartides per la nutricionista i dietista Carmen Raya, i organitzades per l’AMPA. Estem segurs que es tracta d’una formació útil… i deliciosa! En la imatge, part de les participants.

Formació en Mediació

El professorat també procura mantenir-se actiu quant a la seva formació, i especialment pel que fa a qüestions tan importants com la convivència. Així, aquest 23 de gener hem rebut la visita de la professora Montse Blai, de l’Institut Montgrí, experta en Mediació. Amb… Llegeix més»

Fira de Sant Antoni

Aquest dissabte, 20 de gener, s’ha celebrat a Anglès la tradicional Fira de Sant Antoni, on els nostres alumnes de 4t d’ESO han participat amb una magnífica parada amb la qual aconseguir fons per autofinançar-se part del cost del viatge d’estudis a Londres que… Llegeix més»