23 d’abril, festiu

Us recordem que el dilluns, 23 d’abril, coincidint amb les Festes del Roser de la Cellera de Ter, és un dels nostres festius de lliure disposició, de manera que l’Institut romandrà tancat. Aprofitem per desitjar-vos una molt bona diada de Sant Jordi!

Ens visiten els alumnes de 6è

Estem molt contents amb aquestes visites: els alumnes de 6è de les escoles Pompeu Fabra (Anglès), FEDAC (Anglès), Sant Jordi (Bonmatí) i Juncadella (la Cellera), juntament amb els seus tutors i tutores, aquests dies d’abril vénen al centre per conèixer una mica més l’Institut.… Llegeix més»

Créixer en família

Mares, pares, us recordem que es troba en curs a la Cellera de Ter el programa Créixer en família. Encara sou a temps de gaudir d’aquestes sessions-tallers on reflexionar amb experts, i alhora en un ambient distès i de confiança, sobre un repte tan… Llegeix més»