Jornada per Centres Formatius a la GameGi

Divendres dia 5 d’abril, els alumnes de cicles de 2n de DAM i de 2n de DAW van assistir a la presentació dels projectes de la incubadora de Videojocs de la GameGi de Girona al teatre Modern

GameGi és una  iniciativa municipal amb la col·laboració del Departament de Cultura que vol contribuir a estimular el talent gironí en la creació de videojocs. Per fer-ho, els equips participants tenen sis mesos per tirar endavant el seu projecte i elaborar una demostració que posteriorment s’ensenyen a inversors i empreses del sector.

L’Edgar de Fusco, alumne de 2n de DAM en Videojocs, està realitzant la seva Formació en Centres de Treball a Player2PlayerT, una de les 3 empreses seleccionades en el programa d’incubació de Videojocs finançat per GameGi i va explicar als seus companys la seva experiència i el videojoc que han estat creant.

Dijous 11 es va celebrar el DemoDay, on es mostra, davant de professionals i inversors del sector dels Videojocs, el resultat del programa per buscar finançament per comercialitzar el seu producte.