Certamen de Lectura en Veu Alta

Dimecres 3 d’abril un grup d’alumnes que van sortir escollits com a representació del centre van participar en les semifinals del Certamen de Lectura en Veu Alta, que se celebrava a Santa Coloma de Farners.

Aquest certamen escolar té com a objectiu fomentar la llengua i la cultura catalanes, i concretament la lectura en veu alta, donant valor al gust de llegir i al plaer d’escoltar. Des de l’aula vam treballar amb l’alumnat diversos recursos per desenvolupar les habilitats pròpies de la lectura expressiva: la postura, el to de veu, la vocalització, l’entonació, la fluïdesa, l’expressivitat… És ben sabut que una bona lectura ajuda a tenir una millor comprensió del text, i d’aquesta experiència segur que tots n’hem après.

I tot i que en cap categoria no vam passar a la fase següent, l’alumnat participant se’n va emportar alguns llibres -obsequi de l’organització i del centre- i una experiència molt enriquidora.