Sortida d’educació infantil

Durant el mes de gener, els alumnes del CFGS d’Educació Infantil van tenir l’oportunitat de fer un treball de camp sobre els trets més rellevants que caracteritzen els espais de les llars i parvularis de la comarca de l’Alt Camp i la Conca de Barberà.

aula-p      aula_puigpelat

La directora de cadascun dels centres van acompanyar els estudiants per les diferents dependències: aules i estances, zones comunes, pati exterior, etc. Durant el recorregut guiat no només van poder observar in situ les característiques de l’organització dels espais, els ambients i tipus de materials, sinó que les explicacions detallades de tot el que veien també els va permetre obtenir informació sobre les propostes educatives que s’hi duen a terme.

aula_puigpelat       passadis

De tornada a l’institut, encara els quedava feina per fer: familiarització amb la normativa sobre espais, anàlisi i interpretació del que s’havia observat i conclusions generals. El treball realitzat  va suposar una oportunitat per aplicar en la pràctica els continguts tractats a l’aula, així com per conèixer el dia a dia dels professionals. Alumnat i professorat considerem que connectar les classes que s’imparteixen a l’institut amb el món real de l’empresa és la clau per assolir una adequada formació.

La predisposició dels centres, als quals agraïm la seva col·laboració, juntament amb la implicació dels estudiants van resultar essencials per al bon aprofitament de l’experiència.

1_pati-xiquets