Sortida a Mas Pintat

El dia 21 de febrer l’alumnat de 1r del CFGS d’educació infantil va visitar Mas Pintat de Reus, un espai de l’àmbit de l’educació no formal. Mas Pintat és un espai de suport a les famílies de Reus. És un servei que realitza activitats formatives i lúdiques adreçat a famílies amb infants de 0 a 6 anys.

mas-pintat-ei

La directora del centre ha acompanyat l’alumnat per tot el recinte per poder veure els diferents espais i les activitats que s’hi realitzen cada dia (espai nadó, tallers de cuina, sala d’alletament, ludoteca…). També han conegut el programa ‘Família i Ciutat, educació compartida’. Aquest programa planteja xerrades, tallers, activitats i grups de debat sobre el desenvolupament evolutiu dels infants, amb l’objectiu de proporcionar informació, formació i acompanyament en la funció educativa diària de les famílies.

Una visita que ha ajudat l’alumnat a entendre la finalitat i la necessitat d’un espai familiar. Una manera d’acompanyar i acollir les famílies i els seu fills/es i compartir un temps i un espai determinat.