Qui fabrica les paraules noves

Aquesta setmana hem tingut la sort i el privilegi de comptar amb el Dr. Jordi Ginebra, professor de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona, que ha ofert una xerrada, Qui fabrica les paraules noves?, als alumnes de 1r de Batxillerat.

El professor Jordi Ginebra ha participat en nombrosos projectes de recerca, com projecte NEOXOC (Xarxa d’Observatoris de Neologia en Llengua Catalana), el qual ha presentat i explicat als alumnes.

Amb aquesta xerrada sobre neologismes els alumnes han pogut conèixer i aprofundir en un dels temes més apassionants i enriquidors de la llengua catalana, la creació de noves paraules.

Estem molt agraïts que l’alumnat pugui assistir a aquest tipus de xerrades, amb professors universitaris, que els ensenyen i els mostren l’atractiu i la importància de continuar els estudis més enllà de l’Institut.

?

Activitat organitzada pel Departament de Llengua catalana.