Bon Nadal

El dijous 22 de desembre ha estat el darrer dia abans de les vacances de Nadal i a l’Institut s’han fet diferents activitats en la segona part del matí.

Els alumnes de 1r i 2n d’Integració Social i de 2n de Dependència han lliurat a la Creu Roja les joguines que han recollit entre alumnat, professorat i personal d’administració i serveis en una campanya que van organitzar durant el mes de desembre.

nadal-1

D’altra banda, les diferents corals de l’institut han fet un concert nadalenc a l’hora del pati al vestíbul del centre.

nadal-3     nadal-4

nadal-7     nadal-6

img_4227

Els alumnes de 4t d’ESO han preparat un esmorzar per recollir fons per al seu viatge de final de curs.

nadal-5

I al gimnàs s’ha organitzat un karaoke en el qual han participat els alumnes d’ESO.

img_4223