Art al passadís

Els alumnes de segon de batxillerat que cursen dibuix artístic, dins el tema de la perspectiva,  han realitzat unes intervencions en diversos passadissos de l’institut treballant l’anamorfisme.

L’anamorfisme o anamorfosi és una deformació reversible d’una imatge produïda mitjançant un procediment òptic o amb un procediment matemàtic. En el món de l’art és un efecte de perspectiva per a forçar l’observador a un determinat punt de vista preestablert o privilegiat, des del qual l’element adquireix una forma proporcionada i clara.

A les escales de la quarta planta hi han intervingut els alumnes, Gerard Aznar, Núria Rovira, Esteve Puig, Laura Hernández i Carla Calbet que han volgut representar la bafarada d’instagram amb la data 13-09-99 que és la de l’inici del batxillerat artístic al centre.

img_1124-p        img_8949-petita

El segon grup d’alumnes formats per la Núria Román, Marina Martínez, Cristina Martínez, Blanca Sambola, Júlia López han treballat a la segona planta al passadís de cicles formatius  i del batxillerat tecnològic i han representat un cor, com a estima entre els éssers humans i unes estrelles, com a representació dels somnis dels alumnes.

img-20161130-wa0011-p img_20161202_125921-petita img-20161130-wa0002-p

L’últim projecte ha estat realitzat per la Natàlia Sànchez, Anna Morgado, Ariadna Salguero, Sara Salvador i Gerard Redondo. El seu treball es situa a la primera planta, enfront de la biblioteca. Aquest grup han volgut representar un triangle impossible. Els colors blaus del triangle es contrasten amb el seu fons fent que la imatge ens cridi encara més l’atenció.

20161125_1321561-petita img_1055-p p7-art-4