Benvinguts al web de l’Institut Guissona

Traginers, llauners, teixidors, adobers, basters… el món ha canviat tant els darrers cent anys que sovint no recordem que abans ningú treballava de desenvolupador d’apps, community manager, d’electromecànics o administratius/ves!

Calendari preinscripció i matrícula curs 18/19

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Exàmens anglès a l’EOI nivells intermedi (B1) i avançat (B2)
B1. Examen escrit 31/05/2018 a les 15:30h
B2. Examen escrit 08/06/2018 a les 15:30h
Els dia i hora dels exàmens orals els ho diran el dia de l’examen escrit.

Horari d’atenció al públic:
  • Hivern:
    • Secretaria de dilluns a dijous de 8h a 18h. i divendres de 8h a 15h.
    • Consergeria de dilluns a divendres de 8h a 21h.
  • Estiu: ( Juliol )
    • Secretaria i Consergeria de dilluns a divendres de 9h a 14h.

……………

Dossier Famílies 1r ESO curs 17/18

Horaris transport Institut Guissona 2017 2018

…………..

Robolot

El passat dia 13 de maig, es va celebrar a Olot el tradicional concurs de robòtica didàctica «robolot». Aquest any les proves pels alumnes es concentraven en un sol dia, cosa que va provocar que a més d’un li costés seguir el ritme de la… Llegeix més»

English week a Tossa de Mar

Avui al matí, l’alumnat de 3r d’ESO ha marxat cap a Tossa de Mar. S’hi estaran tota la setmana practicant l’anglès amb monitors anglesos.
Ja estan instal·lats i han començat les activitats. About to start, let’s go!!
Ja som al tercer dia a Tossa. Today watersports! (Box… Llegeix més»

Visita d’en Xavier Santesmasses

Avui, hem capgirat els papers i hem tingut el privilegi d’entrevistar a un gran entrevistador: en Xavier Santesmasses, actualment periodista del Diari Segre.
L’alumnat ha escoltat atentament com resumia, en tant sols uns minuts, la seva fascinant vida. Els ha quedat clar que és una persona… Llegeix més»

Acrosport 17/18

L’assignatura d’Educació Física inclou l’acrosport i el treballa l’alumnat de 1r de Batxillerat.
És una modalitat d’esport acrobàtic/coreogràfic que integra tres elements fonamentals: formació de figures o piràmides corporals, acrobàcies i elements de força, i flexibilitat a més d’equilibris com a transicions entre figures
En l’enllaç que… Llegeix més»

Activitats Sant Jordi (1r i 2n ESO)

Ahir, Sant Jordi, vam gaudir d’una jornada ben lúdica.
Primer, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO van estar les dues primeres hores al poliesportiu del centre fent actuacions diverses i és que tenim uns i unes artistes per a treure’s el barret. Després, van sortir a… Llegeix més»

Xerrada Mobilitat Internacional

Dimarts va venir la Laura de l’Oficina Jove de la Segarra a parlar-nos de la mobilitat internacional.
Ens ha explicat les possibilitats de fer estades per estudiar, treballar, aprendre idiomes, fer voluntariats i cooperació a l’estranger.

“Congressus Discipulorum”

Aquesta 4a edició de la Trobada d’alumnes de llatí de 4t d’ESO es va realitzar el dimarts 10 d’abril a Iesso (Guissona).
La jornada va estar perfectament organitzada per un grup de professors en col·laboració amb la UDL on més de 200 alumnes de 4t d’ESO… Llegeix més»

Fem matemàtiques !!

Ahir, dimecres 11, es va celebrar l’acte de cloenda de l’activitat de Problemes a l’esprint del curs 2017-2018 al Palau Mercader de Cornellà, Museu de Matemàtiques de Catalunya.  En aquest acte hi estaven convidats els equips més ràpids de les anteriors jornades i entre d’altres… Llegeix més»

Excursió a Tarragona

L’alumnat de 1r d’ESO va sortir d’excursió a la Tarragona romana.
Aquesta visita és la continuïtat de la xerrada de la Sra. Maria Pampalona, que els va explicar com vivien els romans a Guissona. Construccions com l’amfiteatre o l’aqüeducte no les tenim a la Iesso i… Llegeix més»

Projecte: Planetes (1r ESO)

Abans de marxar de vacances, l’alumnat de 1r d’ESO va culminar el seu projecte dels planetes amb una gimcana per Guissona (amb l’ajuda de l’alumnat de l’ Aula Oberta)
Havien d’anar trobant els planetes que prèviament havien repartit pel poble i respondre unes qüestions relacionades amb… Llegeix més»