Benvinguts al web de l’Institut Guissona

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Horari d’atenció al públic:

• Hivern:
    • Secretaria de dilluns a dijous de 8h a 18h. i divendres de 8h a 15h.
    • Consergeria de dilluns a divendres de 8h a 21h.
  • Estiu: ( Juliol )
    • Secretaria i Consergeria de dilluns a divendres de 9h a 14h.

……………

Dossier Famílies 1r ESO curs 17/18

Horaris transport Institut Guissona 2017 2018

…………..

El pretext de participar en el concurs ens ha de servir per a treballar els valors de la integració social, el respecte i la tolerància cap a altres cultures (més en el nostre cas). Guissona és una ciutat única amb una imatge de prestigi creixent i punt de referència per alumnes que volen formar-se. Per tant, les idees a desenvolupar han d’anar lligades a la temàtica educativa.

Animeu-vos a participar en aquest concurs!  Bases Concurs Cartell Exterior

Concurs Contrastos

El dimecres 29 de novembre, la sala d’actes de l’Ajuntament de Guissona va acollir la final del Concurs Contrastos que organitza el Consell Comarcal de la Segarra.
Hi van participar un total de set parelles de diferents nacionalitats, les quals havien de fer un vídeo i… Llegeix més»

Sortida de l’Aula Oberta al museu

L’alumnat de l’Aula Oberta, junt amb l’alumnat de l’UES, va iniciar el projecte pedagògic impulsat pel Departament d’Ensenyament: “El museu és una escola”, amb una sortida al museu de motos Marc Màrquez i a la Casa Duran i Sanpere de Cervera.

Sortida CFGS Alimentària a Verdú

Fa uns dies, l’alumnat del CFGS d’Alimentària va visitar el Celler Cercavins a l’Urgell.
Aquest celler prové d’una llarga tradició de viticultors de Verdú. Dos dels tres socis de l’empresa són pagesos de la població, aporten les seves vinyes i la cura que en tenen des… Llegeix més»

Aula d’Acollida

Divendres 3 de novembre, en Kokouvi Tété (que ja expliquem qui és en l’anterior article del projecte “reconstruir cultures”) va passar una estona molt distesa amb l’alumnat de l’Aula Oberta a qui va animar a treure el màxim profit del seu pas per l’Institut.
Va ser,… Llegeix més»

Projecte Rius

Un any més, continuem analitzant l’aigua del riu Llobregós (Espai d’Interès Natural) in situ dins el projecte Rius (activitat que porta a terme el Consell Comarcal de la Segarra i subvencionada pel Dep. de Medi Ambient de la Generalitat).
Per fer-ho, els delegats mediambientals van desplaçar-se… Llegeix més»

Castanyada 2017 (Cicles Formatius)

L’alumnat dels Cicles Formatius també van celebrar la Castanyada! Ho van fer com de costum organitzant activitats per a tots els gustos: concurs d’escacs, ballada de sardanes, jocs de pilota,… Els guanyadors van tenir trofeus i tot !!
Aquí en teniu algunes imatges:

Manifest 2 d’octubre

Manifest de l’Institut contra els fets de l’1 d’octubre.
El passat dilluns, 2 d’octubre no vam poder fer les classes com si res no hagués passat.
Tots plegats vam fer una parada en senyal de condemna enèrgica contra la violència exercida per part de… Llegeix més»

Titelles

Aquests dies Guissona fa un pas de gegant en el temps, però enrere! i torna als seus orígens, a la Iesso romana (fundada l’any 100 a.C)
Amb els carrers ben engalanats es recrea un ambient romà creant espais temàtics com les termes, tavernes, jardins romans… per… Llegeix més»