Visita al parlament 3r ESO

El passat 20 i 21 de desembre de 2016 l’alumnat de 3r d’ESO de l’institut de Deltebre va fer una sortida al Parlament de Catalunya, on va participar en uns tallers didàctic, “Jo també sóc diputat”.
En aquests tallers, prèviament preparats a classe  de ciències socials… Llegeix més»

Premis literaris Terra de Fang

Les alumnes Alba Múrcia de 3r ESO A i Jennifer Bohigues de 3r ESO C han guanyat la XXII edició dels premis literaris Terra de Fang en la categoria juvenil, premi local, amb els relats que porten per títol L’hola i l’adeu i No hi ha finals… Llegeix més»

Entrega diplomes DELF 2016

El passat 28 de Novembre va tenir lloc l’entrega de diplomes DELF 2016 a l’auditori Felip Pedrell de Tortosa. L’acte va reunir els diferents centres de secundària de les Terres de l’Ebre.
Del nostre institut van rebre el nivell A2 de francés: Roger Bertomeu, Gema Pereira… Llegeix més»

CASTANYADA CURS 2016-17

Una any més, l’Institut celebra la Castanyada.Aquest curs hem triat el lema ELS ROSTRES DEL TERROR. Aquests rostres són protagonistes de les obres més populars del gènere i han estat font d’inspiració per a crear narracions i descripcions originals i suggeridores per part de l’alumnat.El centre s’ha… Llegeix més»

ORLES 2016

El passat dimarts 28 de juny es va celebrar l’entrega d’orles a l’ Institut.
Podeu consultar les fotos de l’acte al següent enllaç: