ESTUDIS EN LLENGUA FRANCESA

Les alumnes: Balma Cascón Piñol. Anna Mora Sansa​loni, Rebeca Pagà Margalef i Monica Vila Fortuño han rebut el Diploma d’Estudis en LL​engua F​rancesa per a centres de secundària després de passar les proves corresponents el passat mes de maig. L’acte va tenir lloc el 27… Llegeix més»

XXI Premis literaris Terra de Fang

El dia 11 de desembre es van lliurar els premis Terra de Fang en les diferents modalitat. Concretament, en la modalitat de recerca ha estat guanyadora, amb un premi de 1000 €, la nostra exalumna Paula Mayoles Miralles pel seu treball titulat Xica, calla que… Llegeix més»

El GEP torna amb força

Aquest nou curs escolar l’institut de Deltebre per segon any consecutiu forma part del projecte GEP (grup d’experimentació per al plurilingüisme), cosa que ens omple d’orgull perquè només un 2,11% de centres de tot terres les Terres Ebre hi participen. L’objectiu del projecte és crear… Llegeix més»

JOSEP MARÍN – MENCIÓ DE RÈCORD

El nostre alumne de la promoció de batxillerat 2012-2014 de la modalitat de tecnologia Josep Marín Llaó, ha marcat un nou rècord al nostre centre i a nivell comarcal en guanyar nou Premis de Recerca atorgats per diferents universitats, fundacions i entitats d’índole diversa. El… Llegeix més»

Resultats del Concurs The Big Challenge

Ja han sortit publicats els resultats del concurs internacional d’anglès The Big Challenge, en el qual han participat  76 alumnes dels quatre cursos de l’ESO del nostre centre.
Agraïm la participació de tots/es els/les alumnes i els/les felicitem pels seus bons resultats i, en especial als/les… Llegeix més»

ENTREGA PREMIS CANGUR

El dia 26 de maig es va fer el lliurament de premis Cangur al nostre alumne Didac Saragossa, (que recordem que aconseguit la quarta posició d’un total de 7977 alumnes del seu nivell) al Paranimf de la Universitat de Barcelona.

Xino-Xano amb els alumnes.

Els dies 2 i 3 de juny de 2015 l’alumnat de primer de batxillerat i 2n ESO H ​van anar al Centre de Tecnificació de Piragua on van realitzar dues classes de rem. Es van dividir en tres grups i, acompanyats per dos tècnics de… Llegeix més»

L’ INSTITUT A LES ESCOLES DE PRIMARIA

Aquest mes de juny alumnes de primer d’ESO han visitat les seves escoles de primària per explicar-los què fem a l’Institut i com treballem. L’experiència ha estat molt positiva per ambdues parts, ja que l’alumnat de primària ha pogut preguntar sobre aspectes que desconeixia o… Llegeix més»

Marxa de la Solidaritat