6è Concurs Literari i Artístic per a Escolars

El passat 28 d’abril a l’escola Sant Miquel del nostre municipi, va tenir lloc el lliurament dels premis del 6è concurs literari i artístic per a escolars que concedeix anualment l’Ajuntament de Deltebre.
El tema d’enguany era el nostre pont “Lo passador” i les alumnes Selene Aliau… Llegeix més»

Concurs d’anglès: The Fonix 2017.

El passat 25 de febrer els alumnes: Andrea Guart, Joan Casanova Callau, Rut Salvadó, Marc García Ballester, Gaiané Ibrahim i Mónica Vila participaren al Concurs Fónix. Aquest concurs evalua les habilitats lingüístiques en llengua anglesa. Aquest concurs va tenir lloc a l’Universitat Rovira i Virgili… Llegeix més»

ACTIVITATS DE SANT JORDI 2017

• Marató de llibres Un riu de llibres. Lectura de textos triats per l’alumnat.
  • Tast teatral per a 1r cicle d’ESO amb l’actor de la companyia teatral “Los Navegantes”.
  • Representació teatral per a 2n cicle d’ESO i 1r de Batxillerat per part de la companyia teatral “Los Navegantes”.
  • Construcció d’una… Llegeix més»

Visita al parlament 3r ESO

El passat 20 i 21 de desembre de 2016 l’alumnat de 3r d’ESO de l’institut de Deltebre va fer una sortida al Parlament de Catalunya, on va participar en uns tallers didàctic, “Jo també sóc diputat”.
En aquests tallers, prèviament preparats a classe  de ciències socials… Llegeix més»

Premis literaris Terra de Fang

Les alumnes Alba Múrcia de 3r ESO A i Jennifer Bohigues de 3r ESO C han guanyat la XXII edició dels premis literaris Terra de Fang en la categoria juvenil, premi local, amb els relats que porten per títol L’hola i l’adeu i No hi ha finals… Llegeix més»

Entrega diplomes DELF 2016

El passat 28 de Novembre va tenir lloc l’entrega de diplomes DELF 2016 a l’auditori Felip Pedrell de Tortosa. L’acte va reunir els diferents centres de secundària de les Terres de l’Ebre.
Del nostre institut van rebre el nivell A2 de francés: Roger Bertomeu, Gema Pereira… Llegeix més»