ORLES 2016

El passat dimarts 28 de juny es va celebrar l’entrega d’orles a l’ Institut.
Podeu consultar les fotos de l’acte al següent enllaç:

Mschools

El passat 4 de juny de 2016,​ ​ el​ grup format per tres alumnes de 4​t​ ESO​ Andreu Franch Clua, Heron Cuartiella Ausach, Xavier Asian Rosell, dintre de l’optativa d’Informàtica, va quedar finalista en el concurs organitzat pel Mobile World Center amb el projecte ​Mobilitzem… Llegeix més»

“Dona’m la mà”

El dijous 26 de maig va tenir lloc a Tortosa el lliurament de premis de l’onzè concurs Mn. Ovidio Tobias “Dóna’m la mà”; enguany, e tema era  Escoltar.
En el concurs de redacció la nostra alumna de tercer d’ESO Laia Monllaó Gonzàlez  va ser guardonada amb el primer premi. Mostra… Llegeix més»

La Plantada

Els dies 9 i 10 de juny l’alumnat de 1r ESO, dins del seu Treball de Síntesi anomenat L’arròs, va dur a terme dues sortides pel poble; la primera, una visita al Molí de Rafelet, que es remunta al 1935, i la segona, la plantada… Llegeix més»

PREMIS RAMON LLUL

El passat dimecres 25 de maig es van lliurar els XV Premis Ramon Llull de Treballs de Recerca de Batxillerat 2016 a la seu d’ESADE-URL a Barcelona.
En aquesta edició han estat guardonats dos alumnes del nostre centre:

GEOCATCHING I FÍSICA

Els passats dies 17, 18 i 19 de Maig l’Institut de la Sénia juntament amb el nostre institut van realitzar l’activitat a la natura anomenada “geocatching i càlculs físics”. Una nova manera de conèixer els nostre Delta, el riu Ebre i aprendre nous conceptes físics.
L’institut… Llegeix més»

ROBOTEBRE

El passat 18 de maig de 2016 l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, que tenen inquietud per la robòtica i les noves tecnologies, van participar en la I Mostra de Robòtica Educativa de les Terres de l’Ebre. RobotEbre.
L’acte es va celebrar durant tot el mati… Llegeix més»

Intercanvi Nîmes

El passat mes de març va tenir lloc l’intercanvi amb l’institut Les Oliviers de Nîmes. Durant una setmana, alumnes de l’assignatura de francès van conviure amb famílies franceses i van poder visitar ciutats com Nîmes, Avignon, Montpellier i la zona de la Camarga. Alguns dels… Llegeix més»

SORTIDA KAIAC

El passat 12 de maig, una seixantena d’alumnes de 4rt de la ESO, van realitzar una sortida amb Kaiac pel riu Ebre.
Aquesta activitat està englobada dintre l’assignatura de E.F. El recorregut va ser de una 15 km, sortint des de Deltebre i arribant a l’antiga… Llegeix més»

Cervantes a l’institut

El dia 19 d’abril, a l’INS Deltebre, per commemorar quatre-cents anys de la mort de Don Miguel de Cervantes a les classes de 1r i 2n d’ESO va vinir un actor que es diu Jesús a interpretar un fragment de Don Quijote de la Mancha.… Llegeix més»

FIRA DEL CONEIXEMENT DE BERGA

El passat 13 d’abril de 2016 i, com a premi obtingut pel centre pel treball de recerca de l’exalumne Quim de la Cruz atorgat per la UPC,  l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat cientificotecnològic va fer una sortida a la Fira del Coneixement de… Llegeix més»

PREMIS DE RECERCA JOVE (AGAUR)

El nostre ex alumne Joaquim de La Cruz Pagà, actualment estudiant de la Universitat Politècnica de Catalunya, ha estat guardonat amb el Premi de Recerca Jove AGAUR 2016, en la seva 33a edició, amb el treball titulat “MovMind: una interfície real cervell ordinador”, tutoritzat… Llegeix més»

AL DELTA AMB BICICLETA

El dia 13 d’abril, l’Institut de Deltebre ha realitzat una bicicletada amb l’alumnat de 3er d’ ESO com a sortida al medi natural.

El recorregut de 34km s’ha realitzat pel carril bici de Sant Jaume d’Enveja, seguint el curs natural del riu Ebre, fins… Llegeix més»

¿Què faig aquí?

“El passat 1 d’abril de 2016 va venir al Institut de Deltebre L. M. García per a fer-nos una xerrada informativa titulada ¿Què faig aquí? i motivadora sobre el món laboral actual. Per mitjà d’un Power Point, Luis ens va donar una sèrie de consells… Llegeix més»

SORTIDA A LA FORADADA

El proper dissabte 2 d’abril de 2016 es farà la sortida a la Foradada en record de la nostra companya Xus.
Punt de trobada: Gasolinera GALP (buffet)
Hora: 9,00 hores.

IMPULSEM LA ROBÒTICA

El passat 6 de febrer, l’alumnat de l’optativa de Tecnologia de 4t d’ESO de l’Institut de Deltebre vam participar en l’última edició del programa Impulsem la robòtica. Tecnologies creatives a l’aula al CosmoCaixa de Barcelona. Aquest projecte està basat en el treball per projectes amb… Llegeix més»