PREMIS DE RECERCA JOVE (AGAUR)

El nostre ex alumne Joaquim de La Cruz Pagà, actualment estudiant de la Universitat Politècnica de Catalunya, ha estat guardonat amb el Premi de Recerca Jove AGAUR 2016, en la seva 33a edició, amb el treball titulat “MovMind: una interfície real cervell ordinador”, tutoritzat… Llegeix més»

AL DELTA AMB BICICLETA

El dia 13 d’abril, l’Institut de Deltebre ha realitzat una bicicletada amb l’alumnat de 3er d’ ESO com a sortida al medi natural.

El recorregut de 34km s’ha realitzat pel carril bici de Sant Jaume d’Enveja, seguint el curs natural del riu Ebre, fins… Llegeix més»

¿Què faig aquí?

“El passat 1 d’abril de 2016 va venir al Institut de Deltebre L. M. García per a fer-nos una xerrada informativa titulada ¿Què faig aquí? i motivadora sobre el món laboral actual. Per mitjà d’un Power Point, Luis ens va donar una sèrie de consells… Llegeix més»

SORTIDA A LA FORADADA

El proper dissabte 2 d’abril de 2016 es farà la sortida a la Foradada en record de la nostra companya Xus.
Punt de trobada: Gasolinera GALP (buffet)
Hora: 9,00 hores.

IMPULSEM LA ROBÒTICA

El passat 6 de febrer, l’alumnat de l’optativa de Tecnologia de 4t d’ESO de l’Institut de Deltebre vam participar en l’última edició del programa Impulsem la robòtica. Tecnologies creatives a l’aula al CosmoCaixa de Barcelona. Aquest projecte està basat en el treball per projectes amb… Llegeix més»

ESTUDIS EN LLENGUA FRANCESA

Les alumnes: Balma Cascón Piñol. Anna Mora Sansa​loni, Rebeca Pagà Margalef i Monica Vila Fortuño han rebut el Diploma d’Estudis en LL​engua F​rancesa per a centres de secundària després de passar les proves corresponents el passat mes de maig. L’acte va tenir lloc el 27… Llegeix més»

XXI Premis literaris Terra de Fang

El dia 11 de desembre es van lliurar els premis Terra de Fang en les diferents modalitat. Concretament, en la modalitat de recerca ha estat guanyadora, amb un premi de 1000 €, la nostra exalumna Paula Mayoles Miralles pel seu treball titulat Xica, calla que… Llegeix més»

El GEP torna amb força

Aquest nou curs escolar l’institut de Deltebre per segon any consecutiu forma part del projecte GEP (grup d’experimentació per al plurilingüisme), cosa que ens omple d’orgull perquè només un 2,11% de centres de tot terres les Terres Ebre hi participen. L’objectiu del projecte és crear… Llegeix més»

JOSEP MARÍN – MENCIÓ DE RÈCORD

El nostre alumne de la promoció de batxillerat 2012-2014 de la modalitat de tecnologia Josep Marín Llaó, ha marcat un nou rècord al nostre centre i a nivell comarcal en guanyar nou Premis de Recerca atorgats per diferents universitats, fundacions i entitats d’índole diversa. El… Llegeix més»

Resultats del Concurs The Big Challenge

Ja han sortit publicats els resultats del concurs internacional d’anglès The Big Challenge, en el qual han participat  76 alumnes dels quatre cursos de l’ESO del nostre centre.
Agraïm la participació de tots/es els/les alumnes i els/les felicitem pels seus bons resultats i, en especial als/les… Llegeix més»