SORTIDA KAIAC

El passat 12 de maig, una seixantena d’alumnes de 4rt de la ESO, van realitzar una sortida amb Kaiac pel riu Ebre.
Aquesta activitat està englobada dintre l’assignatura de E.F. El recorregut va ser de una 15 km, sortint des de Deltebre i arribant a l’antiga… Llegeix més»

Cervantes a l’institut

El dia 19 d’abril, a l’INS Deltebre, per commemorar quatre-cents anys de la mort de Don Miguel de Cervantes a les classes de 1r i 2n d’ESO va vinir un actor que es diu Jesús a interpretar un fragment de Don Quijote de la Mancha.… Llegeix més»

FIRA DEL CONEIXEMENT DE BERGA

El passat 13 d’abril de 2016 i, com a premi obtingut pel centre pel treball de recerca de l’exalumne Quim de la Cruz atorgat per la UPC,  l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat cientificotecnològic va fer una sortida a la Fira del Coneixement de… Llegeix més»

PREMIS DE RECERCA JOVE (AGAUR)

El nostre ex alumne Joaquim de La Cruz Pagà, actualment estudiant de la Universitat Politècnica de Catalunya, ha estat guardonat amb el Premi de Recerca Jove AGAUR 2016, en la seva 33a edició, amb el treball titulat “MovMind: una interfície real cervell ordinador”, tutoritzat… Llegeix més»

AL DELTA AMB BICICLETA

El dia 13 d’abril, l’Institut de Deltebre ha realitzat una bicicletada amb l’alumnat de 3er d’ ESO com a sortida al medi natural.

El recorregut de 34km s’ha realitzat pel carril bici de Sant Jaume d’Enveja, seguint el curs natural del riu Ebre, fins… Llegeix més»

¿Què faig aquí?

“El passat 1 d’abril de 2016 va venir al Institut de Deltebre L. M. García per a fer-nos una xerrada informativa titulada ¿Què faig aquí? i motivadora sobre el món laboral actual. Per mitjà d’un Power Point, Luis ens va donar una sèrie de consells… Llegeix més»

SORTIDA A LA FORADADA

El proper dissabte 2 d’abril de 2016 es farà la sortida a la Foradada en record de la nostra companya Xus.
Punt de trobada: Gasolinera GALP (buffet)
Hora: 9,00 hores.

IMPULSEM LA ROBÒTICA

El passat 6 de febrer, l’alumnat de l’optativa de Tecnologia de 4t d’ESO de l’Institut de Deltebre vam participar en l’última edició del programa Impulsem la robòtica. Tecnologies creatives a l’aula al CosmoCaixa de Barcelona. Aquest projecte està basat en el treball per projectes amb… Llegeix més»