Acte entrega d’orles curs 2022/23

El passat 27 de juny va tenir lloc l’acte d’entrega d’orles a l’Institut de Deltebre de l’alumnat que finalitzava etapa aquest curs: 4t ESO, 2n Batxillerat, 2n CFGM Gestió administrativa i la primera promoció de FP Bàsica d’Informàtica d’oficina. Van ser un total de 198 alumnes de les poblacions del nostre Delta: Deltebre, Sant Jaume d’Enveja i Els Muntells.

Aquest any hem tingut a l’acte com a convidada especial la nostra exalumna Olga Casanova Callau, graduada en Infermeria per l’Hospital clínic de Barcelona amb l’especialitat en infermeria Obstètrico-Gimecològica(llevadora).

Des del centre no volíem acabar aquest curs escolar sense fer un petit homenatge de reconeixement a aquestes generacions que han finalitzat una etapa escolar amb nosaltres.

Esperem que els vagi molt bé en aquesta nova etapa acadèmica/professional que comencen. Enhorabona a tots i a totes !!!

A l’enllaç següent podeu visualitzar les fotos de l’entrega d’orles.