Sigues el canvi que vols veure al món

Sota aquest lema, el passat dilluns 5 de juny, els centres educatius de Deltebre, Sant Jaume i els Muntells van celebrar el Dia Mundial del Medi Ambient als peus del pont Lo Passador (símbol unitari de les diferents poblacions que acullen les escoles). Durant la celebració, l’alumnat dels diferents centres va llegir diferents manifests, desitjos i bons propòsits. Va ser un acte reivindicatiu i a la vegada festiu amb la participació del cantautor Joan Rovira que va interpretar un dels seus temes més simbòlics Lo meu riu. L’acte va culminar amb el desplegament d’una gran bandera confeccionada amb diferents fragments de roba que, centres d’arreu de les Terres de l’Ebre, van fer arribar a l’Institut de Deltebre.

Aquest acte va ser el segon d’aquestes característiques i magnituds que s’organitzava des de l’Institut amb l’ajuda de la comissió de delegats i delegades verdes.

La intenció és poder celebrar conjuntament aquesta diada els propers anys apropant així els objectius de desenvolupament sostenible a l’alumnat, les famílies i la comunitat educativa del nostre entorn.

Recull de fotografies