Obres per a la millora energètica

En els propers dies començaran les obres de substitució de fusteries per a la millora energètica en aquest institut que es preveu que finalitzin abans de final d’any.

Les obres consisteixen en l’actuació sobre dues de les façanes de l’edifici per substituir-hi finestres existents i col·locar aïllament tèrmic als calaixos de les persianes, sense afectar les persianes existents, i en el canvi d’algunes de les claraboies fixes de coberta i d’alguns trams del lluernari, per claraboies practicables amb sistema d’obertura automàtica mitjançant control remot, per millorar-ne la ventilació de les zones comunes i el confort tèrmic.

Aquestes obres estan incloses al Pla Director d’infraestructures Educatives, que conté la planificació de les actuacions de construcció de nous centres i ampliacions però també les obres de rehabilitació, adequació i millora. Concretament les obres d’aquest centre persegueixen millorar l’eficiència energètica i augmentar la confortabilitat de les instal·lacions.

Aquestes obres són finançades per la Unió Europea mitjançant el fons REACT–UE com a part de de la resposta de la Unió a la pandèmia de COVID-19, dins de l’objectiu específic donar resposta a les necessitats d’escolarització dels ensenyaments obligatoris o universals en el marc del dret a l’educació.

Podeu trobar més informació sobre la programació de totes les obres en infraestructures escolars finançades amb Fons REACT-UE en aquest enllaç.