Tutoria 2n ESO

1a setmana 2a setmana 3a setmana 4a setmana
setembre . Normes de convivència

Presentació d’Inici de Curs 2n

 Super Antonio . Elecció delegat/da subdelegat/da. . Power característiques d’un bon delegat/da
octubre Activitats relaxació 

Títol dinàmica confiança grupal

 Continuació de les activitats de relaxació- 16 octubre: dia internacional de l’alimentaciódemanda mcdonals jamie oliverJamie oliver soufian el nen que volia volar Projecte tutoria entre iguals Padrines 19_20
novembre  continuació mòdul 1 aquíproubullying  valoració mòdul 1 aquíproubullying   Dia mundial en contra de la violència de gènere.Article: Les relacions tòxiques  mòdul 2: competències socioemocionals aquíporubullying
desembre Continuació mòdul 2 aquíproubullying

La marató: malalties infeccioses

 Aval.Individual Tutoria (1)

Vídeo estigma en la malaltia mental

 xerrada l’estigma en la malaltia mental18 i 19/12
gener  Tècniques d’estudi. El meu horari  tècniques d’estudi

valoració mòdul 2 aquíproubullying

mòdul 3: Aquíproubullying

 preparació dia de la pau

Niños de Siria

Aniversari nena siriana

Txarango i els camps de refugiats

. Dinàmiques dia de la pau. . Infografia Gandhi
febrer internet segura  Visualització pel·lícula camino a la escuela . material didàctic pel·lícula. Valoració pel·lícula
març  dia internacional de la dona  dia de la dona

te’n podria dir mil

valoració mòdul 3 aquíproubullying

 dia mundial síndrome de down

modul 4 detectar i aturar l’assetjament 2neso

Educació intercultural

El país de los refugiadosinvisibles

Valoració mòdul 4 aquíproubullying

abril  mòdul 5: aquíproubullying  setmana santa  setmana santa valoració mòdul 5 aquíproubullying
maig  mòdul 6:aquíproubullying valoració mòdul 6 aquíproubullying  Power marxa solidaritat
juny

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>