Graduació 4ESO + BAT 2017

Ahir, dimarts 20 de juny, vam celebrar la festa de graduació dels alumnes de 4t d’ESO i de 2n de Batxillerat. Va ser un acte senzill però emotiu i vam comptar amb la participació i col·laboració de l’alumnat del centre; La Claudia Mitut (2 BAT B) va fer un petit discurs d’agraïment al professorat i al centre. Després del lliurament de les orles i les bandes tots els alumnes que es graduaven van cantar la cançó WE ARE FREE d’Alicia Keys.

Al final de l’acte es va fer un reconeixement a l’excel·lència als següents alumnes: Mònica Muñoz Pedemonte (2BATA); Claudia Mitut (2BATB); Marc Medina Aguilera (4ESOA); Xavier Cintas Padilla (4ESOB) i Ahlam Haddadi Yichioua (4ESOC).

Link a l’Àlbum de fotos (us les podeu descarregar, si voleu que alguna es despengi envieu un mail aquí)