Apadrina un Avi

Alumnes de l’Institut participen en el projecte anual de Càritas «Apadrina un avi»

Apadrina a un avi es un projecte creat per Càritas i consisteix en anar una vegada a la setmana a fer companyia als avis de la residència que els assignin als voluntaris.

Tot va començar amb una xerrada a classe on van proposar que alguns alumnes s’apuntessin al projecte solidari. Aquest projecte té una durada d’un curs escolar i al final de tot s’acostuma a fer una mena de festa per acomiadar-se dels avis.

A la residència hi ha tot tipus d’avis i àvies. N’hi ha que poden sortir al carrer i passejar una mica, però n’hi ha que tenen alguna mena de discapacitat, com la de no poder caminar o veure-hi.

Aquest és un projecte on el voluntari o voluntària no hi guanya diners. Et sents millor i  ajuda a respectar més a la gent gran.