Biblioteca + Institut = A Pallejà el jovent llegim

Des de l’Institut volem connectar-nos a la vida de Pallejà i per això, i entre d’altres accions, hem obert línies de col·laboració amb la Biblioteca de Pallejà.

En els nostres objectius de centre es troba el de fomentar el gust per la lectura, com a eina de coneixement i de comunicació. I considerem que cal potenciar l’ús de la Biblioteca de Pallejà com a camí per arribar al nostre objectiu.

Així doncs, hem iniciat una col·laboració amb diferents activitats com:

• els DEBAT A BAT on, a través d’una sèrie d’activitats que es realitzen a la Biblioteca, els nostres joves alumnes viuen aquest espai d’una altra manera, enriquint la seva experiència.
  • el TAROT LITERARI per als alumnes de batxillerat amb l’objectiu de fomentar la lectura a partir de les seves inquietuds i gustos literaris.
  • Les xerrades amb escriptores i / o escriptors després de la lectura i treball de les seves obres, facilitades per la Biblioteca.