Consell de delegats

consell_delegatsCada grup classe té un delegat o delegada que actua com a representant del grup. Aquests es reuneixen periòdicament en el consell de delegats a on poden exposar les inquietuds de l’alumnat, proposar activitats i participar de forma activa en la seva gestió creant un clima integrador i col·laboratiu en el funcionament del centre.
El consell es reuneix de forma periòdica convocat d’ofici o de forma extraordinària quan la majoria dels delegats ho sol·licitin.
Es reunirà al menys un cop per trimestre a les hores del pati.
A les reunions del Consell de Delegats hi assistirà el coordinador de nivell, qui moderarà la reunió i en prendrà acta.

Les principals funcions del consell són:

• Donar assessorament i suport als i les representants de l’alumnat del Consell Escolar, a qui faran arribar possibles problemàtiques de cadascun dels cursos i classes que representen.
  • Elaborar informes per al Consell Escolar, bé a iniciativa pròpia o bé a requeriment d’aquest òrgan.
  • Informar de les decisions preses al Consell i de les activitats a tot l ‘alumnat del centre.
  • Participar en l’organització, difusió i planificació de les activitats educatives, culturals, lúdiques i esportives no reglades del centre: viatges d’estudis, celebracions..
  • Proposar millores per l’institut, debatre-les i arribar a un acord (ex: ús de la biblioteca, manteniment i neteja de les aules, manteniment del pati, etc.).
  • Informar i debatre sobre propostes que arriben de fora el centre.