Sant Jordi i setmana cultural

IMG_6842

Hem iniciat el tercer trimestre amb la celebració de Sant Jordi i de la setmana cultural a l’entorn de l’obra de RAMON CASAS.

Dimarts 18 i dimecres 19 d’abril

Activitats internes d’escola.

IMG_6839

Dijous 20 d’abril

Al matí, tots els nens i nenes porten una rosa o flor natural, no comprada, per engalanar l’escola.

De 16.30 h a 17 h  PORTES OBERTES per visitar  L’EXPOSICIÓ DE TREBALLS FETS A LES  CLASSES

Divendres 21 d’abril

10.30 h   Esmorzar    Hi haurà xocolata i melindros, per gentilesa de l’empresa de menjador i de l’AMPA.

11.15h  XXX  MOSTRA LITERÀRIA  Activitat oberta a les famílies.

st jordi

De 15.30 a  16 h REPRESENTACIÓ DE LA LLEGENDA DE SANT JORDI  a càrrec d’un grup de pares i mares d’educació infantil.  Per als alumnes d’Educació Infantil.

El divendres 21 per celebrar  Sant Jordi  a partir de 2/4 de 5 L’AMPA organitza paradetes d’intercanvi de llibres i tallers al bosc per als nens i nenes.

Hi esteu tots convidats!