Berenars pedagògics

Els bereners pedagògics és un projecte engegat el curs 2019-20 des de la direcció de l’escola. L’objectiu és que les famílies coneguin de més a prop el treball que es fa a les aules amb els infants. Les trobades són un divendres per curs de dos quarts de quatre a dos quarts de cinc i amb l’acompanyament de cafè i pastes. Durant la trobada els tutors/es fan un taller d’un tema pedagògic d’interès i d’aquí s’estableix una xerrada i un diàleg amb les famílies. Així doncs, d’una manera distesa es busca l’apropament de l’escola amb les famílies i de les famílies cap a l’escola. El projecte ha tingut molt bona acollida com així ho demostren les enquestes que després de les sessions passem per tal de fer una valoració de cada berenar amb l’objectiu de millorar.