Programa Escola Nova 21

escolanova_logo

L’escola ha passat ha formar part dels gairebé 500 centres seleccionats pel programa “Escola Nova 21”, una xarxa de treball conjunt entre escoles, entitats i comunitats educatives inmerses en un procés que ajudi a dibuixar les claus que permetin definir un objectiu conjunt per a un sistema educatiu avançat.

L’objectiu principal és millorar l’educació a través de la col•laboració, l’intercanvi i l’aprenentatge mutu.

Podeu trobar més informació al web: www.escolanova21.cat

Per a conèixer més a fons el programa podeu llegir un article del diari Ara i veure un documental il·lustratiu del programa 30 minuts de TV3.