Presentació del nostre projecte d’escola a Múrcia

El cap de setmana passat, la Maite i la Victòria, la nostra directora i cap d’estudis respectivament, van enfilar cap a Múrcia ciutat per a presentar el nostre projecte d’escola en el marc de les jornades “Experiencias de centros educativos para la mejora de la competencia lingüística en lengua castellana”
A més de la nostra, es van presentar diferents experiències educatives d’arreu del país: Múrcia, Cantàbria i Plasencia (Cáceres).
De fet la nostra participació, com és lògic, anava adreçada a la millora de la competència
lingüística plurilingüe (català, castellà i anglès).
Vam creure oportú distribuir l’espai en rotllanes de conversa i iniciar la ponència amb unes dinàmiques de grup que hem treballat a la nostra formació Tàndem amb el British Council.
Desprès vam contextualitzar l’escola i vam compartir la nostra experiència de transformació i
renovació pedagògica.
Per acabar, els assistents van poder manipular i experimentar amb el material didàctic que utilitzem en la nostra pràctica diària.
Val a dir que el nostre projecte els va entusiasmar molt i hem tingut un feedback molt positiu. I nosaltres també vam gaudir molt amb l’experiència!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *