Menjador escolar

consell-comarcal-maresmescolarest

El servei de menjador de la nostra escola està gestionat pel Consell Comarcal del Maresme. L’empresa que s’encarrega del servei de cuina és Scolarest (que pertany al grup Eurest Catalunya) i el menjar s’elabora a la cuina del centre. El monitoratge és de l’empresa Sesmar. Horari: de 12.30 a 15.00 h.

Per poder fer ús del servei de menjador escolar, s’ha d’emplenar una sol·licitud telemàtica que trobareu a www.ccmaresme.cat clicant en l’enllaç Sol·licituds Educació 2018-2019 (un cop feta la sol·licitud s’ha d’imprimir, signar i portar-la a l’escola).

Usuari fix: 6,20 euros. Es considera fix l’alumne que fa ús del menjador un mínim de dies al mes, segons el següent quadre:

En el cas dels alumnes fixes que puntualment no hagin de fer ús del menjador han d’avisar a la coordinadora del servei com a molt tard abans de les 10 del matí del mateix dia, per tal que el menú no sigui comptat.

Usuari esporàdic: 6,80 euros. S’ha de comunicar el dia que es queda a menjador.

Les comunicacions de l’ús del servei s’han de fer abans de les 10 del matí:

• Deixant una nota a la bústia de menjador indicant nom i cognom de l’alumne, grup i dia/dies que farà ús (o no) del servei.
  • Enviant un correu electrònic a l’adreça: ignasiglesias@gmail.com
  • Trucant al telèfon del menjador: 683 19 50 81 (coordinadora: Nuri de Pedro)

L’organisme de recaptació de la Diputació de Barcelona serà l’encarregat de realitzar les domiciliacions segons el quadre següent:

És també molt important que es comuniqui puntualment els dies que es queden els alumnes que gaudeixen de beca.

MENÚ MENSUAL (genèric):

MENÚ MENSUAL (sense gluten):

MENÚ MENSUAL (sense lactosa):