El segon programa de ràdio ja és a l’aire

Ràdio Pinaret ha llançat un nou programa carregat de continguts. Tindrem l’oportunitat d’escoltar a la Joana, la nostra cap d’estudis, que ens parlarà de la diversitat i l’atenció que rep a la nostra escola. El Mestre Ramon ens presenta al pallasso “Ding Dong”, en el segon capítol dels “Contes puça”, d’en Riki Blanco. Uns alumnes entrevistaran al mestre Josep, que ens aportarà molta informació envers la història i la figura del Mestre Joan Ardèvol, la persona que dona nom a la nostra escola. Desvetllarem qui ha estat el guanyador o la guanyadora del concurs “La maleta dels enigmes”. Per finalitzar, no us perdeu l’entrevista a en Nizar, el dissenyador de “Verdi”, la mascota representativa del projecte d’Escola Verda. Esperem que us agradi!

radio3