Cap nen sense bigoti

L’escola s’ha adherit a la campanya “Cap nen sense bigoti”.

Hi ha moltes famílies que no poden cobrir la necessitat d’un aliment tan bàsic com la llet, la qual cosa repercuteix especialment en els menors, que necessiten la llet per desenvolupar-se. El Banc dels Aliments no rep prou donacions per cobrir els mínims indispensables per a tots ells.

Per aquest motiu, l’Obra Social “la Caixa” en col·laboració amb el Banc dels Aliments promou la campanya Cap nen sense bigoti per fer arribar llet a totes les llars. Tot el que es recapti en la gran recollida de llet es destinarà íntegrament a ajudar les famílies que ho necessitin. A més, l’Obra Social ”la Caixa” donarà 1 litre de llet extra per cada 10 litres que es recullin.

Del 15 d’abril al 20 de juny, es poden fer aportacions econòmiques a través de la pàgina web, mitjançant Línia Oberta de ”la Caixa” (www.lacaixa.cat) o enviant un SMS amb la paraula LLET al 28024.

Del 20 al 24 d’abril, a l’escola disposarem d’un punt físic de recollida en el qual podeu dipositar els brics que aporteu. Us demanem que ho veieu amb bons ulls i hi col·laboreu.

Podeu obtenir més informació a la pàgina http://www.granrecollidadellet.cat/ .

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

campanyallet1