Padrins lectors

Aquest curs és el nostre primer any a cicle superior. El nom que hem escollit per a la nostra classe és: “Castellers del companyerisme” i som padrins lectors dels alumnes de segon A que es diuen “Els Cercolets” (els ballarins).
Ens agrada ajudar-los a llegir cada dimarts després del pati.
Nosaltres fem de mestres i anotem en una llibreta els seus avenços i les seves dificultats. Així veurem la seva evolució.
Cada alumne/a de cinquè s’encarrega d’un/a alumne/a o dos alumnes de segon.
Esperem que amb la nostra ajuda es diverteixin i aprenguin moltíssim.
Ens encanta ser padrins lectors!

Alumnes de 5è A

Book Creator

Cuando éramos pequeños dominábamos Book Creator.

Hacíamos historias muy divertidas: sueños, descripciones, fiestas, etc.

Nos los pasábamos muy bien.

Book Creator es una aplicación para crear historias o lo que queráis.

Se pueden poner imágenes, audio, video, fotos y escritura.

Hacíamos fotos por todo el colegio.

Además  aprendimos a trabajar en equipo y a escribir.

Os enseñamos alguna muestra.

Alumnos de 6A

Castaween

El dia 31 d´octubre es va celebrar el Castaween  a l´escola .

Els cursos de cicle superior vam fer el túnel del terror.

Vam estar molts dies preparant la decoració del túnel del terror i vam venir disfressats.

També vam fer una recepta terrorífica, vam necessitar: galetes Maria, cereals, oreos, cola-cao, aranyes de xocolata i llaminadures. Va ser un dia molt divertit i terrorífic.

Escrit pels alumnes de 5è B

Podeu veure més fotos AQUÍ

Els tallers a cicle superior

Som la classe de 6è. B i us parlarem dels tallers que fem a l’escola.

Cada dimecres a la tarda fem un taller diferent. Aquesta activitat la fem els nens i nenes de cicle superior i ens barregem per grups.

Hi ha molts tipus de tallers: els tallers de mates que es fan amb la Sònia i la Roser, el d’informàtica amb l’Eli, els de ciències amb l’Anna i la Mireia i el de podcast amb la Pilar Soro.

Als tallers aprenem d’una manera diferent i divertida.

Vídeo creat per alumnes de 5 A: Júlia V., Maria S. i Hanna S.

Sortides del curs 2017-2018

SORTIDES ESCOLARS 2017-2018

Benvolgudes famílies,

publiquem la relació de sortides que es duran a terme durant aquest curs.

En aquest document trobareu les dates en les que  es faran les diferents activitats i la previsió de les dates de pagament. (Les dates són orientatives. Les definitives sempre seran les que hi haurà a les circulars que se us faran arribar al llarg del curs des de l’escola)

També podreu trobar aquest document a l’apartat de Sortides Escolars.

clicar ⇒ SORTIDES CURS 201718

Llibres i material curs 2017-18

Benvolgudes famílies,

mitjançant aquests enllaços podeu descarregar-vos el llistat de llibres i material pel curs 2017-18.

També podreu accedir-hi mitjançant la part dreta de la capçalera a:

menú >  escola > Llibres i material

Bones vacances!

Festa del 10è aniversari

Des d’aquest espai volem donar les gràcies a totes les persones que van participar a la festa del 10è aniversari de la nostra escola: families, alumnes i ex-alumnes, personal no docent, mestres i ex-mestres, autoritats i totes les persones que vau venir a celebrar amb nosaltres aquesta data tan significativa.

Vam viure moments molt emotius, vam poder parlar, les nenes i nens van jugar als inflables, vam poder veure una mostra dels projectes interdisciplinaris amb QR,  i també vam veure fotos d’altres anys, entre altres mostres.

A les 12 del migdia vam fer “La mascletà” tradició del país Valencià, origen de vàries mestres de l’escola, que simula el llançament de petards per a inaguar la festa. Per si us la vau perdre, aquí la teniu.

Si voleu compartir les vostres fotos de la festa, envieu-les, siusplau, a:

administracio@elscossetans.com, i en farem un vídeo que publicarem a aquest web.

Moltes gràcies!10 aniversari pintat

EXCURSIÓ DE LES TIROLINES

El divendres, 5 de maig, les classes de 1r i 3r vam anar a Tamarit a passar el dia a un parc de tirolines “Jungle Trek”.

Ho vam passar genial perquè vam fer circuits passant d’arbre en arbre i hi havia moltes proves diferents. Al principi, tot era una mica difícil però ens va agradar moltíssim. Fins i tot, ens vam llençar per una tirolina molt llarga! Però, no us preocupeu perquè nosaltres som molt valents i valentes i anàvem lligats amb un arnés per no caure. VOLEM REPETIR!