Llibres i material curs 2017-18

Benvolgudes famílies,

mitjançant aquests enllaços podeu descarregar-vos el llistat de llibres i material pel curs 2017-18.

També podreu accedir-hi mitjançant la part dreta de la capçalera a:

menú >  escola > Llibres i material

Bones vacances!

Festa del 10è aniversari

Des d’aquest espai volem donar les gràcies a totes les persones que van participar a la festa del 10è aniversari de la nostra escola: families, alumnes i ex-alumnes, personal no docent, mestres i ex-mestres, autoritats i totes les persones que vau venir a celebrar amb nosaltres aquesta data tan significativa.

Vam viure moments molt emotius, vam poder parlar, les nenes i nens van jugar als inflables, vam poder veure una mostra dels projectes interdisciplinaris amb QR,  i també vam veure fotos d’altres anys, entre altres mostres.

A les 12 del migdia vam fer “La mascletà” tradició del país Valencià, origen de vàries mestres de l’escola, que simula el llançament de petards per a inaguar la festa. Per si us la vau perdre, aquí la teniu.

Si voleu compartir les vostres fotos de la festa, envieu-les, siusplau, a:

administracio@elscossetans.com, i en farem un vídeo que publicarem a aquest web.

Moltes gràcies!10 aniversari pintat

EXCURSIÓ DE LES TIROLINES

El divendres, 5 de maig, les classes de 1r i 3r vam anar a Tamarit a passar el dia a un parc de tirolines “Jungle Trek”.

Ho vam passar genial perquè vam fer circuits passant d’arbre en arbre i hi havia moltes proves diferents. Al principi, tot era una mica difícil però ens va agradar moltíssim. Fins i tot, ens vam llençar per una tirolina molt llarga! Però, no us preocupeu perquè nosaltres som molt valents i valentes i anàvem lligats amb un arnés per no caure. VOLEM REPETIR!

Cantània 2017

El passat dijous, onze de maig, els alumnes de 5è de primària de l’escola vam anar a la Cantània 2017 a El Vendrell.

És una activitat participativa amb altres escoles del Baix Penedès.

Des del mes de gener hem estat treballant “La nit dels mals sons” que és com es diu l’obra simfònica que vam representar.

Va ser espectacular. Vam cantar quatre cançons:

• Som els guardians de la por.
  • Lluc el poruc.
  • La nit és fosca.
  • La nit dels malsons.

Als alumnes ens va agradar molt participar i a les falilies els va emocionar molt.

Volem agraïr a la nostra mestra de música Sònia, l’oportunitat que ens ha donat al  participar d’aquesta experiència que mai no oblidarem.

Nom de l’autor de l’entrada: Roberto Sión. (5è B)

Més fotos

Veure el vídeo

Les colònies a Poble Nou del Delta

Els nens i nenes de 2n, 4t i 6è hem anat de colònies a Poblenou del Delta.

Van fer moltes activitats: vam anar a Món Natura, vam passejar amb un carro de cavalls, vam anar amb bici, vam anar amb barca de perxar, vam visitar un museu d’aus, vam veure ocells com els flamencs, vam fer un circuit d’obstacles, vam fer una gimcana de nit, vam fer una guerra de coixins, vam anar a la discoteca…4t i 6è feien algunes activitats diferent.

Vam menjar molt bé. Vam dormir en habitacions de quatre o sis i hi havia lliteres i hi vam dormir genial.

Les monitores eren molt agradables. Tenien una muntanya de sal natural i la resta era tot pla. Hi havia moltes llacunes. Ens ho vam passar molt bé.

COLONIES 2N_opt

Podeu veure més més fotos als següents blog:

Blog de segon

Blog de quart

Blog de sisè

Festival de Teatre Infantil i Juvenil del Baix Penedès

Aquest any s’ha celebrat el 39è Festival de Teatre Infantil i Juvenil del Baix Penedès al Teatre Municipal Àngel Guimerà del Vendrell. Els alumnes de la nostra escola de 5è i 6è han presentat dues les obres: “Una història boja” (5è) i “L’illa misteriosa”(6è). Els nostres actors i actrius ho van fer genial i va ser molt emocionant 😆

Ens aquests enllaços podeu veure les dues obres enregistrades per televisió el Vendrell.

Festival de Teatre 2017 – Una història boja

Festival de Teatre 2017 – L’illa misteriosa

Alumnes de 5è i 6è de l’escola

El Carlos es jubila

El passat 24 de març, en Carlos, el nostre conserge, es va jubilar.
Feia més de 35 anys que hi treballava (10 anys a l’escola) i ha arribat el moment de fer altres coses, als 65 anys.
Els alumnes de l’escola li vam preparar moltes sorpreses:
1.Vam escriure en un paper unes paraules d’agraïment i d’acomiadament per fer-li un àlbum.
2.Li vam escriure una cançó.
3.Ens vam reunir al pati tota l’escola i li vam cantar la cançó.

¡Moltes gràcies Carlos per ser el nostre conserge de l’escola!

Escrit pels alumnes de 4B.

.

Setmana Cultural

El dilluns 13 de març va començar la setmana cultural a l’escola.

Vam fer activitats sobre el 10è aniversari de l’escola Els Cossetans .

El primer dia vam fer banderoles amb el logo del 10è aniversari de l’escola.

També vam fer dos lletres gegants, la A i la R, i les vam decorar de color rosa.

Una altra de les activitats consistia en escriure unes notícies interessants de l’escola, vam fer de periodistes i vam entrevistar algunes persones del centre. Entre tota la classe vam inventar la lletra d’una glosa i ens vam divertir molt cantant.

Dijous vam fer unes ulleres 3D i unes amb plastilina. A més a més vam veure un vídeo en 3D.

Era molt divertit i també vam menjar crispetes .

Divendres vam anar a una excursió en anglès.

Alumnes de 4t – A

foto-4t-a

Un conte amb llum d’espelma i música….relaxant!

Aquest tipus d’activitats les fem a l’aula d’emocions, un espai petit, còmode i relaxant on anem amb la meitat de grup, cada quinze dies, encara que fem servir l’aula quan ens fa falta per altres activitats, ja que és l’aula on els nenes i nens se senten més còmodes i relaxats!

Proveu a explicar un compte amb llum d’espelma a casa.

Educació emocional a infantil.