DEMÀ, 3 D’OCTUBRE DE 2016, VAGA.

Benvolgudes, benvolguts,

La repressió tan brutal i les imatges tan horroroses dels cossos policials estatals contra una societat catalana completament pacífica, que l’únic que volia era defensar un dret tan bàsic com el dret a decidir el seu futur, ens porten a la necessitat de respondre-hi com a treballadors i treballadores amb un dels instruments més preuats que tenim: la VAGA.

Les imatges d’ahir són més greus perquè moltes de les actuacions policials es van produir en escoles i instituts, llocs on s’ensenya democràcia, a ser ciutadà, drets i pau.

Sempre hem treballat a les nostres escoles partint del principi que amb violència no se solucionen els conflictes. Per tant, coherents amb aquest principi i vista la barbàrie dels cossos policials estatals, hem de respondre-hi tancant l’escola. L’alumnat, la societat, la resta de l’Estat, Europa i el món sencer ha de ser testimoni que no ens quedarem callats i acceptarem com guanya la força davant la raó. Així doncs, demà 3 d’octubre no hi haurà classes per tal d’ensenyar que la resposta pacífica a les agressions no és només un dret sinó un deure.

comencem un nou curs

Benvinguts al
   CFA Gran Sol!
Un nou projecte, tots plegats, som a punt de començar!

“Ensenyar no és transferir coneixement, sinó crear les possibilitats per la seva pròpia creació” P. Freire
Amb les maletes plenes d’il·lusió, de voluntat i coratge per afrontar un nou curs ple de reptes i… Llegeix més»

Informació Matriculació CFA GRAN SOL curs 2017-18

preinscripcio-escolar-post2

Us volem recordar les dates més importants de cara a formalitzar la matricula  pels alumnes antics  y per als alumnes que vau fer la preinscripció al juny:

Alumnes antics/nous preinscrits al juny:

Receordeu que heu de formalitzar la matricula. Per això cal que us presenteu al centre el dia que us vam assignar i lliurar el resguard del pagament. Les dates per a cada ensenyament són:

Ensenyament Data
CFGS

Català

Dilluns 4/09
GES

Dimarts 5/09
Informàtica

Majors de 25 anys

Anglès

Dimecres 6/09
CAM

CFI

Dijous 7/09

Per aquells alumnes de la llista d’espera que no vau obtenir plaça al juliol:

• Dimarts 12 de setembre sortirà el llistat de vacants.

Si no vau fer la preinscripció al juny,  podeu fer-ho ara sempre i quan quedin vacants:

• Horari: De 10h a 13h i de 17h a 20h (excepte divendres, només matí)
  • Requisits: Fotocòpia DNI o PASSAPORT + Fotocòpia TARGETA SANITÀRIA
  • Pels que volgueu fer GES (Graduat Educació Secundària): 12 de setembre,  prova de nivell (heu de portar fotocopia expedient acadèmic)

Sortida ruta històrica pel barri gòtic de Barcelona

Els alumnes de GES i de CAM han participat en una ruta de caràcter històric i artístic,  per l’entranyable barri gòtic de Barcelona. Han comptat amb la col·laboració del professor Pere Armet, recent jubilat de la nostra escola, que anyora, de ben segur, l’activitat docent. Nosaltres també el trobem a faltar!

Sortida a Tarragona

El proper dimecres 31 de maig hem organitzat una sortida per conèixer la bonica ciutat de Tarragona. Visitarem alguns dels atractius turístics més importants com:

• L’amfiteatre
  • El circ romà
  • El pretori
  • Les muralles

També tindrem l’ocasió de visitar el Museu Nacional Arqueològic on podrem descobrir com era l’antiga Tarraco romana… Llegeix més»

Ruta literària Pompeu Fabra a Badalona

Si voleu conèixer els indrets de la nostra ciutat vinculats a la figura de Pompeu Fabra aquí hi teniu l’enllaç:

Ruta Pompeu Fabra

Dilluns 24 d’abril els alumnes de GES i d’EIB Català 2 van poder conèixer els llocs que recorden la figura del creador del nostre diccionari de la Llengua catalana.