Sortida a Tarragona

El proper dimecres 31 de maig hem organitzat una sortida per conèixer la bonica ciutat de Tarragona. Visitarem alguns dels atractius turístics més importants com:

• L’amfiteatre
  • El circ romà
  • El pretori
  • Les muralles

També tindrem l’ocasió de visitar el Museu Nacional Arqueològic on podrem descobrir com era l’antiga Tarraco romana… Llegeix més»

Informació Preinscripció CFA GRAN SOL curs 2017-18

preinscripcio-escolar-post2

Si esteu pensant en matricular-vos a la nostra escola el proper curs que començarà el setembre, us serà útil llegir la següent informació:

• Dates matriculació: Del 19 al 27 de juny
  • Horari: De 10h a 13h i de 17h a 20h (excepte 21 i 23 de juny, només matí)
  • Requisits: Fotocòpia DNI o PASSAPORT + Fotocòpia TARGETA SANITÀRIA
  • Pels que volgueu fer GES (Graduat Educació Secundària): 26 de juny prova de nivell (heu de portar fotocopia expedient acadèmic)

Sortida ruta històrica pel barri gòtic de Barcelona

Els alumnes de GES i de CAM han participat en una ruta de caràcter històric i artístic,  per l’entranyable barri gòtic de Barcelona. Han comptat amb la col·laboració del professor Pere Armet, recent jubilat de la nostra escola, que anyora, de ben segur, l’activitat docent. Nosaltres també el trobem a faltar!

Ruta literària Pompeu Fabra a Badalona

Si voleu conèixer els indrets de la nostra ciutat vinculats a la figura de Pompeu Fabra aquí hi teniu l’enllaç:

Ruta Pompeu Fabra

Dilluns 24 d’abril els alumnes de GES i d’EIB Català 2 van poder conèixer els llocs que recorden la figura del creador del nostre diccionari de la Llengua catalana.