Nous cursos de formació en l’àmbit digital

A partir de març, el nostre centre oferirà nous cursos de capacitació digital gratuïts per a adults i joves a partir dels 16 anys. Si estàs interessat, pots trucar al 933 83 28 03, i t’informarem dels horaris. En aquest enllaç pots trobar els continguts de cada curs.

TROBADA LITERÀRIA

Us esperem aquest divendres 22 d’abril a les 10:30 h a la trobada literària amb l’escriptor Jordi Balaguer. Si esteu interessats en assistir, us agrairíem que ens envieu un mail a a8060204@xtec.cat. Aforament limitat.

PROVA D’ACCÉS ALS CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR

Convocatòria de les proves d’accés als cicles formatius de grau superior

• Inscripció: del 14 (a partir de les 9 h) al 24 de març de 2022
  • Pagament de la taxa: fins al 25 de març de 2022 (abans de les 22 h)
  • Llista provisional d’admesos i exclosos: a partir del 20 d’abril de 2022
  • Presentació de la documentació del 21 d’abril al 4 de maig de 2022 (en horari d’atenció al públic)
  • Llista definitiva d’admesos i exclosos: a partir del 5 de maig de 2022

Part comuna: 10 de maig de 2022

15.30 h Verificació de la identitat dels aspirants: 16 h Primer bloc: Llengua Catalana i Llengua Castellana
18 h Descans
18.30 Segon bloc: Llengua Estrangera (Anglès, Francès o Alemany) i Matemàtiques

Part específica: 12 de maig de 2022

15.30 h Verificació de la identitat dels aspirants
16 h Matèries específiques triades

Qualificacions provisionals: a partir del 24 de maig de 2022

Termini per presentar reclamacions al centre: del 25 al 27 de maig de 2022 (en horari d’atenció al públic)

Qualificacions definitives: 1 de juny de 2022

Emissió de certificats: a partir del 2 de juny de 2022

PROVA D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT PER A MAJORS DE 25 I 45 ANYS

Convocatòria de les proves d’accés a la universitat per a majors de 25 i 45 anys

Accés per a majors de 25 anys

Matrícula: de dimecres 16 a dilluns 28 de febrer

Fase general de la PAU per a més grans de 25 anys: dissabte 30 d’abril

Tribunal especial i d’incidències (TEI) – PAU per a més grans de 25 anys: divendres 13 de maig

Publicació del resultat: dimarts 24 de maig

Accés per a majors de 45 anys

Matrícula: de dimecres 16 a dilluns 28 de febrer

Visita a l’exposició: Metròpolis de ciutats

Els geògrafs de l’escola tornen a sortir de l’aula per aprofundir en aquest cas el tema de l’urbanisme. Aprofitant que l’exposició itinerant <Metròpolis de Ciutats> ha fet parada a Badalona, alumnes del GES2 i CFGS\>25 acompanyats pels seus professors, van seguir atentament el discurs de la guia i al mateix temps van tenir l’oportunitat de conèixer el nou edifici de l’antiga fàbrica CACI.

Més informació en aquest enllaç http://www.amb.cat/web/11656/241

GES 2 de visita la Museu d’Immigració

Els nostres alumnes de GES-2 han fet una visita a les instal·lacions del Museu d’Història de la Immigració de Catalunya. Forma part dels continguts curriculars del mòdul de Geografia 2 i amb aquesta visita han tingut l’oportunitat de conèixer de primera mà les onades migratòries al nostre territori i alguns dels seus protagonistes.

Més informació en aquest enllaç:http://www.mhic.net/?lang=es

Tots podem entendre d’art: El VTS al Cfa Gran Sol

Aquest curs el Departament d’Ensenyament ens ha ofert la possibilitat de treballar aquesta nova metodologia per potenciar l’ús oral de la llengua vehiculades amb obres d’art.

El “VTS” facilita que l’alumnat es pugui expressar en les diferents llengües que imparteix l’escola. Es tracta de poder parlar del que veuen en diferents obres d’art  fent servir vocabulari, experiències pròpies,compartir opinions, ampliar lèxic, estructures,….El professor amb el seu rol de “facilitador” obre el debat amb la pregunta: Què està passat en aquesta imatge? A partir d’aquest moment els alumnes participen seguint uns torns de paraula, interaccionant, respectant les opinions, ….Es tracte d’aprendre entre tots.

Els alumnes de GES 1 i català 2 han estat els primers en participar en aquesta nova experiència al MNAC “Museu Nacional d’Art de Catalunya” el passat 21 de novembre acompanyats dels seus professors i 2 membres del departament d’ensenyament experts en VTS.

Si voleu saber-ne més:

No totes les culleres són iguals