El nostre curt: El nen que parlava amb els animals premiat

El passat dijous 9 de juny es va celebrar la Cerimònia d’entrega de premis de la XXI edició del Concurs El gust per la lectura a l’Auditori del Caixa Forum de Barcelona. En aquest acte de lliurament de premis, el curt finalista realitzat per la nostra escola El nen que parlava amb els animals va guanyar el primer premis.

Tots els participants, molt emocionats i orgullosos van pujar a recollir el premi. Aquí us deixem dues instantànies del moment.

el gust per la lectura 2016_2

el gust per la lectura 2016

Veredicte del jurat per la CATEGORIA F1 Educació d’Adults

Finalistes:

Grup de CFI nivell 3 , de l ’AFA Bon Pastor de Barcelona , pel treball titulat El nen que parlava amb els animals , coordinat pel professor Xavier Carnicer Cano.

Grup de CFI nivell 3, del CFA Eugeni d’Ors d’Esplugues de Llobregat, pel treball titulat Thomas Alva Edison, coordinat per la professora Montserrat Buitrago Carrilero.

Els guanyadors

guanyadors el gust per la lectura2016 guanyadors el gust per la lectura2016_2

Podeu veure la pel·lícula feta pels nostres alumnes. Ha estat una experiència que recordarem amb un sonriure durant molt de temps. Molt recomanable com a activitat d’aprenentatge i com a experiència de convivència.

XXI concurs El Gust per la Lectura del curs 2015-2016

El Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístic va convocar el XXI Concurs El Gust per la Lectura, adreçat a alumnat d’educació primària, ESO, batxillerat i educació d’adults.

L’escola participa en la categoria F, Modalitat F1

Coincidint amb els 100 any del naixement de Roald Dahl es treballa el seu llibre:  L’autoestopista. La Butxaca.

El programa El Gust per la Lectura té per objectiu global la formació de bons lectors i lectores. Es tracta que, al llarg de la seva formació educativa, els nostres alumnes esdevinguin lectors competents, crítics i capaços de gaudir del plaer de la lectura.

El programa  ofereix material didàctic al professorat, i estratègies i recursos per a la dinamització de la lectura, de manera que s’afavoreixi el desenvolupament de les competències literària i social i ciutadana. La dinamització de la lectura es porta a terme relacionant les obres literàries amb altres tipus de discursos, de formats artístics i d’activitats, amb la intenció que el fet lector, a més de proporcionar sensibilitat estètica i contribuir al creixement personal, esdevingui element potenciador del treball compartit i la construcció de la ciutadania.

Els alumnes d’instrumental han fet una dramatització a partir del llibre L’autoestopista que es presentarà registrada en vídeo.

El jurat ha valorat la qualitat de l’adaptació del text, l’ús creatiu i adequat dels elements propis del llenguatge teatral: dicció, interpretació, posada en escena (decorat i/o localització d’escenaris), caracteritzacions dels personatges (vestuari, llenguatge no verbal) i ús adequat del llenguatge audiovisual.

Més info clica aquí

1. Agustina Santos Pascual

Una obra molt divertida . Felicitats als professors per la tasca realitzada molta feina i poc reconeguda. També felicitats a les persones que volem aprendre la nostra llengua.