Projecte interdisciplinar d’escola

Com cada any a l’Estelada s’engega el projecte interdisciplinari que es dur a terme durant tot el curs i en el que hi participa tot l’alumnat de tots els cursos.

Per aquelles famílies que s’han incorporat noves al centre, us donem una pinzellada sobre el projecte. Cada any el professorat escull un tema  i entorn aquest,  l’alumnat tria el nom de la classe.  Aquest eix comú de treball relaciona diferents àrees d’aprenentatge i fomenta la recerca i l’interès per conèixer. Algunes de les festes,com és el cas del carnestoltes, gira entorn aquest eix.

Enguany, per tal de fer més partícip l’alumnat en la vida escolar, serà qui farà la  proposta del tema comú.  I, també, com sempre, escollirà el nom de la classe.

El nom de cadascuna de les classes les podeu consultar al seu corresponent blog.