L’hora del Conte de la Monmas

Divendres vam passar una tarda molt divertida amb la Sra. Monmas, una conta contes que ens va fer participar i riure a l’hora que explicava contes molt interessants. Els alumnes de l’Estelada van gaudir de valent!:

Castanyada a l’Estelada

Entre dijous i divendres vam estar preparant la Festa de la Castanyada a l’Estelada.

Dijous a la tarda els alumnes dels diferents cursos es van barrejar per ajudar-se els uns als altres a fer paperines.

Divendres al matí, els alumnes d’Educació Infantil van anar a veure la Castanyera. Ella els hi va explicar un conte molt divertit i els alumnes li van ensenyar les tres danses que s’havien preparat. En acabar va compartir fruits secs amb tots els nens i nenes.

Divendres a la tarda tota l’escola ja estava a punt per celebrar la Castanyada amb danses i poemes i menjar-nos unes castanyes molt bones que ens havien torrat els pares i mares de l’escola.

Des de l’escola i en nom de tots els alumnes i professors agraïm un any més la col·laboració de les famílies en aquesta festa tradicional.

Teatre a l’escola!

El divendres 30 de setembre el grup de teatre “Teatre Aula” va venir a la nostra escola a fer-nos un espectacle molt bonic anomenat “El viatge de James”. Els alumnes de P3 a 3r s’ho van passar d’allò més bé amb aquests personatges en forma de titelles. Els protagonistes de la companyia ens van deixar aquesta dedicatòria tan xula:

“Moltíssimes gràcies per tot, ens ho hem passat genial amb tots els nens i les nenes del col·legi l’Estelada. Esperem tornar-vos a veure ben aviat. Els nens s’han portat d’allò més bé. Fins la propera. Teatre Aula.”

El monstre de colors!

En el projecte interdisciplinar de centre, els alumnes d’Educació Infantil es centraran en el conte del “Monstre de colors” d’Anna Llenas. El Monstre de Colors no sap què li passa. S’ha fet un garbuix d’emocions i ara li toca desfer l’embolic. Una història senzilla i divertida que introduirà… Llegeix més»

“COLORS”

“COLORS” És el nom del projecte interdisciplinar per aquest curs des de P3 fins a 6è.

Aquest color em recorda a una olor, quan penso en el color m’imagino un paisatge, una festa, una pel·lícula, un llibre, … El color em desperta alegria, eufòria, estrès, calma,… Llegeix més»

Millores a la nostra escola!

A l’escola l’Estelada aquest any hem iniciat el curs 2016/2017 ple de novetats.

img_5479

img_5480

img_5477

img_5318