Festa de l’arbre 2018

El 2 de març de 2018 vam celebrar a la nostre escola la Festa de l’Arbre. Enguany vam canviar una mica el format d’aquesta diada on, entre d’altres coses, ens serveix per recordar la importància que té el respecte i la cura cap al medi ambient.

A primera hora, els alumnes d’educació infantil van fer una plantada de plantes d’interior i d’exterior (P4 i P5) i la plantada de la morera (P3.)

Per la seva banda, els alumnes de primària varen realitzar dos tallers on el reciclatge era l’element protagonista. Els alumnes de 1r, 2n i 3r van fer “atrapa la bola” i els de 4t, 5è i 6è varen fer el “porta llapis”.

L’esmorzar, gentilesa de l’AFA, va ser l’excusa per trobar-nos tots al pati i poder fer la plantada dels arbres que ens ajudaran a tenir un espai amb més arbres i més ombres. Vam plantar una Paulonia, un ginko i un til·ler.

Si voleu veure les fotografies, cliqueu sobre la imatge!