Dimecres, 28 de febrer a les 9:15 hores

Dissabte, 2 de març a les 11:30 hores

Cita prèvia: AQUÍ

STEAMem Castelldefels

Ahir per la tarda vam sentir l’alegria d’encetar a les classes de sisè un projecte que portàvem molt de temps preparant. STEAMem Castelldefels és un projecte realitzat en col·laboració amb el CRP, l’institut Josep Lluís Sert i l’Ajuntament, que ens guien a les escoles de Castelldefels en una millor descoberta de l’aprenentatge científic i tecnològic. A sisè treballem “Ciutat sostenible” i vam començar amb la pregunta “Què passa amb els gasos que surten del tub d’escapament?” que ens va portar al tema dels estats de la matèria i a experimentar amb el curiós comportament del iode en estat sòlid.

Ens fa l’efecte que les properes setmanes ens portaran a tot un plegat de descobriments que finalitzaran amb el disseny d’un prototip de…no desvetllem res abans d’hora…Seguiu-nos en aquesta aventura, de la que us anirem explicant els seus misteris.

Setmanes culturals

Us compartim un vídeo amb una petita mostra dels ambients de lliure circulació que hem dissenyat especialment per la setmana cultural.
Els vostres nens i nenes han gaudit d’un matí replet de propostes artístiques on s’han pogut expressar de múltiples maneres en companyia d’altres infants del… Llegeix més»

La prehistòria

El treball per projectes ajuda l’alumnat a aprendre a aprendre, els motiva a descobrir i, el més important, afavoreix un aprenentatge significatiu, un aprenentatge autèntic.
Avui continuant amb el fil conductor de GARIFIRAGOT i amb un treball cooperatiu, s’han organitzat per treballar junts amb la intenció d’aconseguir muntar les diferents edats de la prehistòria.