5è Visita a la residència d’avis

Aquest curs iniciem un nou projecte anomenat “Apadrina a un avi / àvia”. Els alumnes de 5è van fer la primera visita per iniciar el contacte amb els avis i avies de la residència “Colonias Extranjeras” de Castelldefels.

Va ser una experiència molt gratificant tant pels nostres alumnes com pels avis/es.

Vam compartir anècdotes i moments difícils d’oblidar.

5ea Fotos 5è A 5eb Fotos 5è B

1r Sortida a Gualba 2016

“Quan octubre és finit, mor la mosca i el mosquit.”
A finals d’octubre, hem anat d’excursió pel bosc de Gualba. Ens ha fet moooolta calor, massa, però hem pogut gaudir dels colors de la tardor, travessar un rierol, fer alguns jocs i ballar amb la Castanyera (que… Llegeix més»

Tallers a 1r

Els nens i nenes de 1r han fet dues activitats de plàstica:

– una fent servir ceres, pintant la vora de la fulla i escampant-les amb el dit .

– una altra activitat emprant gomets (inspirant-se en obres d’un artista anomenat Alexander Calder) i completant la composició amb retoladors, tot inventant-se formes diferents.

2n – GIMCANA PIRATA

Els nens i nenes de segon estan aprenent que fer les coses ben fetes és un gran TRESOR! Disfressats de pirates vam viure una gran aventura cercant pistes i resolent enigmes per tota l’escola. Però aquests petits pirates continuen navegant i gaudint de noves aventures!

1ª Sessió de Piragüisme de 4t

Ahir els alumnes de 4t van fer la seva primera sessió de piragüisme i van gaudir molt.

3r comença les sessions de Piragüisme

Avui els alumnes de 3r han començat les sessions de Piragüisme al Canal Olímpic i han gaudit molt!

Dijous començaran els alumnes de 4t!

Informacions d’inici de curs

CURS 2016-2017
–El dia 5 de setembre a les 9:30h. reunió informativa a les famílies noves al centre.
–El dia 7 de setembre a les 9:30h. reunió informativa a les famílies de primer i tercer.
-El dia 9 de setembre podeu venir a conèixer als tutors/es dels vostres fills/es de 9:30 h a 11h.
 –Del 01 al 12 de setembre heu de… Llegeix més»