COMIAT DE 6è

Ahir va ser l’últim dia a l’escola del dos grups de 6è.

Els desitgem molta sort en la  nova etapa escolar.

Aquí us deixem un vídeo dels diferents moments que es van viure ahir.

Aprofitem per desitjar-vos molt Bon Estiu a tothom!!!!

Fins el proper curs!

SORTIDA CONJUNTA DE TOTA L’ESCOLA

El divendres 2 de Juny tota l’escola, des de P3 fins a 6è, vam poder gaudir d’una sortida conjunta, com a cloenda del curs 16-17.

Vam gaudir molt de les activitats que ens van fer a la casa de colònies “Mogent” a Llinars del Vallès.

SHARING TO LEARN

Logo-Sharing-to-learn

El passat dimecres 24 de maig es va celebrar l’acte de cloenda del curs 16-17 del projecte Sharing to Learn.

A l’acte es va fer reconeixement a totes les escoles i instituts participants.

Com sempre, l’escola ha valorat molt positivament el segon any de participació en aquest projecte i esperem continuar treballant en ell.

SHARING1

SHARING2

SHARING3

SHARING4

BEQUES MENJADOR

ELS NOSTRES JOCS FLORALS

Dimecres 26 d’Abril vam cel.lebrar la 17a Edició del Nostres Jocs Florals. Tots els nens i les nenes de la nostra escola van participar amb uns resultats magnífics. Aquí us deixem les fotos dels guanyadors i guanyadores d’aquesta edició.

Agraïm la participació de tots i totes i la col.laboració de tots els pares i mares que van participar per fer posible aquest concurs literari.

JOCS1

JOCS2