LA NOSTRA ESCOLA

L’escola Els Pins neix a l’any 1975 quan l’Ajuntament de Cornellà va comprar la Masia anomenada “Casa Plena” construïda a l’any 1591.

Els antics propietaris van prometre que els pins que hi havia aleshores no es tallarien i d’aquí el nom actual de la nostra escola; fins l’any 1996, però, l’escola rebia el nom de Pius XII fent honor al carrer on es troba,

Està situada al barri Centre, nucli antic de la població de Cornellà de Llobregat, on es troben gran part de les institucions públiques de la ciutat (Ajuntament, regidories,…).

El nostre centre és una escola pública de doble línia amb 25 alumnes per classe, que conformen un total de 450 alumnes. Disposem de 19 Unitats: 7 a Educació Infantil (comptabilitzant la triplicació dels grups de P3 amb 16/17 alumnes per aula) i 12 d’Educació Primària.

pins