SANT JORDI: CICLE INICIAL

L’abril ens obre la porta
d’on té guardades les flors;
ha florit la tarongina
i les roses s’han desclòs.
Una rosa per a tu,
una rosa per a mi,
una rosa per al núvol
que ens ha regat el jardí.

LA PORTA OBERTA
Joana Raspall

Bona tarda famílies de Cicle Inicial,

Avui hem celebrat a l’escola la Diada de Sant Jordi a l’escola, un dia màgic que ha girat al voltant de llibres, roses i dracs.

El dia d’avui ha estat ple d’activitats ben interessants i divertides!!

Primer de tot, hem pogut remenar llibres i contes a la paradeta solidària de l’AFA on, voluntàriament, hem comprat contes i llibres per tal d’ajudar en el viatge de final de curs de sisè.

A més a més, hem realitzat una manualitat com a cicle, un Drac de Sant Jordi ple de color! Ens ho hem passat molt bé realitzant aquesta activitat.

I això no acaba aquí!! També hem realitzat uns tallers a càrrec de l’AFA, on ens han ajudat a realitzar una rosa de Sant Jordi de feltre ben creativa per tal de poder portar penjada a la roba. Moltes gràcies AFA!

Finalment, per la tarda hem celebrat els Jocs Florals, en el qual tot l’alumnat ha participat i ha gaudit de l’escolta activa de les creacions literàries dels companys i les companyes guardonades.

A continuació, trobareu un recull fotogràfic de la Diada d’avui. Esperem que us agradin.

Molt bona diada de Sant Jordi!!!