DOCUMENTACIÓ DE CENTRE

Documents i informacions que hem de publicar, segons la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern (en endavant, LTAIPBG) i la Instrucció 2/2019, de 25 de febrer, per a la tramitació de les sol·licituds de dret d’accés a la informació pública i al compliment de les obligacions de publicitat activa, obertura de dades públiques, bon govern i participació ciutadana:

1. PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE (PEC), on haurà d’estar inclòs el PROJECTE LINGÜÍSTIC (PL).

2. NORMES D’ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT DE CENTRE (NOFC).

3. PROJECTE DE CONVIVÈNCIA. Aquest Projecte de Convivència es troba recollit íntegrament a les NOFC del nostre centre, en el capítol V, de la pàgina 53 a la pàgina 61.

4. CARTA DE COMPROMÍS EDUCATIU

5. ACORDS DEL CONSELL ESCOLAR

6. APORTACIONS ECONÒMIQUES DE LES FAMÍLIES:

a) APORTACIONS ECONÒMIQUES PER  LLIBRES I MATERIAL ESCOLAR

b) APORTACIONS ECONÒMIQUES PER ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES-SORTIDES ESCOLARS.

7. ESTRUCTURA ORGANITZATIVA INTERNA

8. PERFIL I TRAJECTÒRIA PROFESSIONAL EQUIP DIRECTIU

9. DADES DEL PRESSUPOST I PARTIDES PRESSUPOSTÀRIES EXERCICI 2023

10. LIQUIDACIÓ DEL PRESSUPOST EXERCICI 2022

11. ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE

Altres documents que es publiquen des del centre:

1. PLA D’EMERGÈNCIA

2. AUTORITZACIONS

Documents que es publiquen restringits als membres de la comunitat educativa (amb contrasenya):

1. PROJECTE DE DIRECCIÓ 2023-2027. Aquest document es farà públic al gener del 2024, una vegada presentat al nou Consell escolar després de les eleccions a aquest òrgan col·legiat.

2. PROGRAMACIÓ GENERAL ANUAL 2023-2024 (PGA)

3. COMPOSICIÓ I ACTES CONSELL ESCOLAR