JOCS FLORALS 2024

Avui hem celebrat la vint-i-unena edició dels Jocs Florals de l’Escola Els Pins, que han estat presentats pels quatre nens i nenes de sisè que formen part de l’equip de DELETACS d’aquest trimestre, l’Eva, el Jan, la Nora i el Gerard.

Les produccions d’aquest curs han estat inspirades en l’aigua. Els nens i les nenes de cicle inicial hem creat rodolins i poemes, els de mitjà correus electrònics i els de superior hem elaborat textos narratius.

Els nens i les nenes d’Educació Infantil hem participat en grup classe creant uns contes supermacos en equip… i també hem fet les il·lustracions!

Durant la setmana, l’equip de DELETACS acabarà d’editar la revista digital dels Jocs Florals i podreu gaudir dels contes creats i narrats pels petits i petites de l’escola, així com de les produccions guanyadores d’Educació Primària.

… I SI VOLEU VEURE EL REPORTATGE GRÀFIC DELS JOCS FLORALS, FEU CLIC A LA IMATGE!