SANT JORDI: CICLE MITJÀ

Bona tarda famílies de cicle mitjà,

avui hem celebrat la Diada de Sant Jordi a l’escola, una jornda esplèndida i màgica, plena de llibres, roses i dracs.

Al llarg del matí hem pogut remenar llibres i contes a la paradeta solidària de l’AFA on, voluntàriament, hem comprat llibres per tal d’ajudar en el viatge de final de curs de sisè.

Durant el matí també hem realitzat uns tallers a càrrec de l’AFA, on ens han captivat amb l’activitat “Gira got“, una manualitat molt creativa que ens ha permès posar de manifest les nostres habilitats i destreses plàstiques, gràcies AFA!

Després del pati ens hem endinsat en el món de les ombres xineses, elaborant cooperativament els personatges de la llegenda de Sant Jordi que més endavant dramatitzarem a les aules!

Finalment, per la tarda hem celebrat els Jocs Florals d’enguany, en el qual tot l’alumnat ha participat i ha gaudit de l’escolta activa de les creacions literàries dels companys i les companyes guardonades.

A continuació, compartim amb vosaltres una mostra de fotografies del dia d’avui, on esperem que us agradin.

Molt bona diada de Sant Jordi!!!