Com passa el temps… Ja 10 anys de Can Manent!

MIREU SI FEM COSES! …

Recorregut per 10 anys d’Ambients a Can Manent

Fa unes setmanes vam convidar als pares de la comunitat de Petits a vivenciar i reflexionar sobre les estones d’Ambients que diàriament viuen els seus fills tots els matints. Aquesta invitació la fem cada 2 cursos, ara al 2018 s’ha realitzat en el context de la celebració del 10è aniversari de Can Manent, per remarcar-ho les mestres d’infantil ens han fet arribar aquest escrit:… Llegeix més»

COM FUNCIONEN ELS PATIS A COMUNITAT DE MITJANS I GRANS? Des de la ràdio els nens i nens de 5é ens ho expliquen.

En l’últim Consell Escolar, alguns pares i mares ens van comentar que els agradaria saber quin és el funcionament de les estones de pati a Primària. Per poder arribar a tots i totes, vam pensar que seria més dinàmic que els nens i nenes… Llegeix més»

Festa de Nadal 2017

No podia faltar un bon caldo ben calentó per acompanyar les celebracions del Nadal organitzats per les famílies de l’escola. Els berenars de 6è. els tallers i la musica nadalenca en directe van acabar d’arrodonir una estona molt ben gaudida per petits i grans.… Llegeix més»

SORTIDA A LA FUNDACIÓ MONA!!

El passat dijous 16 de novembre els nens i nenes de 2n vam anar a visitar el centre de rehabilitació de primats Fundació Mona.
Un centre on fan una excel•lent feina amb tots aquells primats que han estat abandonats o maltractats i que els tenien en… Llegeix més»