El vídeo del comiat de 6è. “Màgic somni d’escola” de Jordi Call

I aquest curs, a més a més de tot, tenim un vídeo preciós on hi participen tots els nens i nenes de 6è que finalitzen la seva estada a Can Manent. Una currada d’en Jordi Call, pare de la Lola, al qual tots agraïm immens… Llegeix més»

Gràcies Voluntàries Lectores !

Llegir ens fa més lliures

Aquest curs escolar hem encetat una proposta molt enriquidora a les aules de 1r i 2n, el voluntarietat de famílies de l’escola dins el lema Llegir ens fa més lliures. Aquesta acció té uns objectius clars: acompanyar als alumnes en l’entrenament lector de forma sistemàtica i freqüent i al mateix temps, motivar-los en el gaudi de la lectura diària establint un vincle emocional.… Llegeix més»

Temps de collita de la “Colla Pagesa”

Tot lo bo porta el seu temps en fructificar: bé ho saben els nens de 4t. que manegen l’hort escolar. Aquests dies hem collit la resta de calçots que encara teniem plantats: el mateix grup que va plantar la ceba blanca , “mare” dels calçots… Llegeix més»

Creació de la Xarxa d’Escoles Hortelanes de la comarca

Després d’uns mesos de treball preparatori, la pròxima setmana es presenta aquesta xarxa d’Escoles Hortolanes que pretén donar suport i visualització a la tasca individual que fan molts centres de la comarca. Impulsat pel moviment de Transició de Granollers a través del Casal… Llegeix més»

Preinscripció curs 2017-18

Us convidem a visitar la nostra escola en la

Jornada de Portes Obertes.

Visita i presentació del Projecte d’escola

Dimarts 7 de març de 2017

Sessió de matí:   9:15 h.

Sessió de tarda: 15:15 h.

Podeu trobar la informació sobre aquest procés a la web del Departament d’Ensenyament:

Dates de la preinscripció del curs 2017-2018

Del 23 de març al 4 d’abril per al segon cicle d’educació infantil, educació primària, centres integrats i educació secundària obligatòria.
Busqueu la AQUÍ tota la informació oficial
Informació general
La preinscripció és el tràmit que cal fer per ser admès per primera vegada en un centre sostingut amb fons públics i per canviar de centre.

Per fer la preinscripció cal:

conèixer el calendari de tot el procés,
consultar els centres i l’oferta de places escolars,
conèixer els criteris de prioritat amb què s’ordenen les sol·licituds i la documentació necessària per justificar-los,
presentar la sol·licitud i la documentació en el terminis establerts.
Llegeix més»

Nous llogaters a l’aula de Ciències a l’Hort

Els nous llogaters són un tipus “d’insectes pal” molt fàcils de tenir curs i reproduir: els Medauroidea extradentata. Encara que la seva activitat màxima es nocturna, és interessant com de dia intenten camuflar-se amb la vegetació i no moure’s gaire o fer-se el mort si pensa que està en perill. Mengen bàsicament fulles d’esbarzer i altres rosàcies.… Llegeix més»