Com passa el temps… Ja 10 anys de Can Manent!

TUTORIES

Jordi Ortega
Blanca Montero

Engeguem els Espais de Treball a la Comunitat de Mitjans

Tal i com havíem anunciat a les reunions d’inici del present curs 2017-18 els mestres portàvem uns anys reflexionant i visitant altres escoles buscant noves maneres de presentar situacions de treball, també a l’educació Primària… … Llegeix més»

CANTÀNIA 2018. MASTERCLASS AMB ESTHER CASTELLS

El dia 2 de maig, els alumnes de 5è de l’escola, vàrem fer una Masterclass amb la cantant, professora de cant i reeducadora vocal Esther Castells, mare de l’escola. Ens va explicar una mica el funcionament de la veu, on estaven les coredes vocals i com funcionaven i vam aprendre que per cantar cal:
Llegeix més»

Recorregut per 10 anys d’Ambients a Can Manent

Fa unes setmanes vam convidar als pares de la comunitat de Petits a vivenciar i reflexionar sobre les estones d’Ambients que diàriament viuen els seus fills tots els matints. Aquesta invitació la fem cada 2 cursos, ara al 2018 s’ha realitzat en el context de la celebració del 10è aniversari de Can Manent, per remarcar-ho les mestres d’infantil ens han fet arribar aquest escrit:… Llegeix més»

COM FUNCIONEN ELS PATIS A COMUNITAT DE MITJANS I GRANS? Des de la ràdio els nens i nens de 5é ens ho expliquen.

En l’últim Consell Escolar, alguns pares i mares ens van comentar que els agradaria saber quin és el funcionament de les estones de pati a Primària. Per poder arribar a tots i totes, vam pensar que seria més dinàmic que els nens i nenes… Llegeix més»