Com passa el temps… Ja 10 anys de Can Manent!

Ens visiten mestres xilenes !!

Hem rebut la visita d’un grup de 25 mestres xilenes pertanyents a la JUNJI , Junta Nacional de Jardines Infantiles, que mitjançant el guiatge de l’Associació Rosa Sensat estan coneixent diferents escoles Bressol i de Primària catalanes, per poder introduint canvis profunds a les escoles infantils del seu pais. Durant una setmana s’estan a Catalunya fent visites a centres educatius pels matins i seminaris de formaciò per les tardes.… Llegeix més»

CANTÀNIA 2018. PARTÍCULES

US PRESENTEM LA CANTÀNIA 2017/18: “PARTÍCULES”!
“No recordo com va ser que vaig decidir que la història de l’Univers podia constituir la base del text de la Cantània del 2018 quan la meravellosa gent de l’Auditori que s’encarrega d’organitzar-les em van fer la proposta. Fa disset anys havia escrit un musical amb el compositor Òscar Roig sobre la família, el temps i la mort, a partir de la interpretació sui generis d’alguns conceptes de física quàntica … Llegeix més»

Festa de Nadal 2017

No podia faltar un bon caldo ben calentó per acompanyar les celebracions del Nadal organitzats per les famílies de l’escola. Els berenars de 6è. els tallers i la musica nadalenca en directe van acabar d’arrodonir una estona molt ben gaudida per petits i grans.… Llegeix més»

SORTIDA A LA FUNDACIÓ MONA!!

El passat dijous 16 de novembre els nens i nenes de 2n vam anar a visitar el centre de rehabilitació de primats Fundació Mona.
Un centre on fan una excel•lent feina amb tots aquells primats que han estat abandonats o maltractats i que els tenien en… Llegeix més»

Conferències sorpresa!!!

COMENCEM LES CONFERÈNCIES!!!
Divendres passat vam començar amb les primeres conferències, aquestes van ser una mica especials perquè per sorpresa les Mestres de 2n A i B van oferir dues conferències de dues vivències i aficions molt importants per a elles.
La Núria ens va… Llegeix més»