FINAL DE LA LECTURA EN VEU ALTA

El dimarts 5 de juny  els i les alumnes de 3r de l’escola i familiars de l’Abril, la nostra companya,  vàrem anar a Barcelona. Nosaltres vàrem sortir del poble a les 7’45 del matí. Tot el grup anàvem en autobús.

Allà es celebrava la final del certamen de Lectura en Veu Alta, en el qual participava l’Abril Carnicé, que havia guanyat les semifinals a Mollerussa.  Teníem ganes d’escoltar els lectors i lectores.

Veure l’Abril dalt de l’escenari del  Teatre Nacional de Catalunya va ser molt emocionant. Com que nosaltres no havíem vist mai una cosa com aquesta, va ser una experiència inoblidable.

Podeu veure les fotos, clicant AQUÍ.

Els i les alumnes de 3r de primària