Anima’t a menjar fruita -final-

Després d’observar la graella en la qual hem recollit tots els resultats i els gràfics de cada classe, hem arribat a les següents conclusions :

• A la classe de P3, un dijous van aconseguir un 100% i 2 de cada 4 han arribat a un 85% aproximadament i sols un dia només la meitat dles alumnes van menjar fruita. Moltes felicitats a tothom!
  • A la classe de P4, un dijous van arribar a un 100% i un altre van obtenir un 70%. Els altres dies la participació ha estat més baixa, sols han aconseguit arribar al 60% . Felicitats per la participació!
  • A la classe de P5, un dia van obtenir un 100% i un altre un 80%. La resta de dies, han menjat fruita més de les 3/4 parts dels alumnes aproximadament. Per tant, felicitats per la participació!
  • Els alumnes de 1r han obtingut uns resultats una mica irregulars. Tot i que no han arribat al 100%, tots els dies han aconseguit entre més d’un 50% fins a un 95%. Moltes felicitats!
  • Els alumnes de 2n han obtingut uns resultats variats. Un dia van aconseguir un 80% aproximadament però els altres dies els resultats eren aproximadament una mica més de la meitat. Bona participació!
  • L’alumnat de 3r va marxar uns dies de colònies i per tant els falta una dada. Un dia van obtenir un 100% i els altres dies han superat un 80%. Moltes felicitats!!!
  • Els alumnes de 4t també estaven de colònies el primer dijous del mes d’abril, per tant, no tenen els resultats d’aquest dia. El segon dia van arribar al 100%, i però els altres dies els resultats han estat baixos. Bona participació!
  • A 5è, els resultats han sigut bons. Durant tot el mes no han baixat d’un 75% i un dia han aconseguit el 88% aproximadament. Bona participació!
  • A 6è, els resultats han sigut baixos. El 2n dijous més de ¾ parts dels alumnes van menjar fruita però la resta de dies sols n’han menjat la meitat dels alumnes aproximadament.

Bé, pensem que els companys que es mereixen una sorpresa boníssima són els alumnes d’Infantil per la millora i la participació en aquesta activitat. Moltíssimes felicitats!!!

També volem agrair l’ajuda que hem tingut de les famílies a l’hora d’elaborar la sorpresa d’Escola Verda.

Alumnat de 6è (Subcomitè EV)

Mireu… els resultats clicant als enllaços i també podeu veure algunes fotos clicant AQUÍ

Resultats generals  anima’t a menjar fruita -FINAL  FRUITA
Resultats classe de P3-  FRUITA P3