➡ Trobareu tota la informació referent a la preinscripció 2024-2025 al següent enllaç.
➡ Oferta inicial de places.
➡ Trobareu tota la informació referent a la preinscripció 2024-2025 al següent enllaç.
➡ Oferta inicial de places.
Després de preparar el nostre bibliopatis, hem iniciat la Diada amb els racons literaris, racons escampats pel pati plens de literatura infantil. Una hora per gaudir d’històries increïbles i fomentar el gust per la lectura.
Després hem seguit amb la tradicional xocolatada de Sant Jordi per… Llegeix més»
Un any més celebrem Sant Jordi al Sant Jordi, i la tarda del 22 d’abril hem celebrat la festa amb comunitat. Aquesta feta pretén ser un punt de trobada literari a la nostra escola on, l’excusa principal, ha estat recollir la revista, aquest garbuix de… Llegeix més»
Aquesta setmana, a la nostra escola és una setmana ben especial i l’hem començat amb força i energia amb les tradicionals curses de relleus, però on el testimoni som nosaltres mateixos.
Així ha començat el dia, amb un bon escalfament, amb les fotos per grup i… Llegeix més»
Un any més s’apropa Sant Jordi i una de les coses que passa a la nostra escola és que es publica una nova edició de la Revista “Tiralínies”, aquesta la 47a edició.
La revista s’ha anat cuinant durant tot el segon trimestre i part del primer… Llegeix més»
Durant el 2n i part del tercer trimestre, continuem treballant les qualitats del so, i ara ens ve de gust fer un treball de l’alçada del so. Amb jocs i activitats diverses anem interioritzant el treball d’aquesta qualitat del so i anant interioritzant els sons… Llegeix més»
El proper dijous 25 d’abril, els infants de 2n anirem a Balaguer a fer una trobada de dansa. La II trobada de dansa que fem unes quantes escoles de ponent.
Durant la jornada gaudirem de tallers impartits per diferents escoles de danses de Balaguer i després… Llegeix més»
Al voltant dels dracts, d’aquest animal màgic, i de la llegenda de Sant jordi, hem fet aquest parell d’activitats:
CANÇÓ DEL DRAC: cada grup ens hem inventat uns moviments per a cada frase
DANSA DEL DRAC “Ton pare balla el drac”
Ja us vàrem avançar que amb la peça musical “La família”, us presentaríem una cocreació feta pels propis infants. Doncs aquí està.
Els infants d’infantil s’han inventat un moviment i un personatge per cada música. Sabeu què fan i quin moviment imiten?
BLAUS:
VERDS:
GROCS:
A tallers artístics estem fent un treball de creació dramàtica a partir d’uns fragments auditius. Creem unes històries encadenades a partir del que ens suggereixen les músiques que sentim. Un cop creada una escena no sabem com continuarà perquè és la música qui ens suggereix… Llegeix més»
Aquesta setmana passada els infants de 5è superior vam estar fent un treball molt potent de reconeixement harmònic amb el cànon de Pachelbel.
Els vam repartir plaques per grups, aquestes plaques confegien un dels acords que sostenta el cànon i cada grup va anar tocant l’acord… Llegeix més»
Els nens i nenes de 2n properament, a finals de mes, ens n’anirem a Balaguer a fer una trobada de dansa. No obstant hi ha propostes d’aquesta trobada que treballarem a tot el cicle inicial com aquesta improvisació de moviment.
Hi ha cinc consignes:caminar-fer una escultura-complementar… Llegeix més»
Amb aquesta peça musical hem creat i imaginat. Totes i tots teníem la consigna de ser uns exploradors que viatjaven per un espai ple de vegetació (mentre sonava la frase A) i de tant en tant, a les frases que no eren la A, arribàvem… Llegeix més»
De vegades hi ha certes peces musicals, audicions, cançons que permeten treballar l’eco (una frase que es repeteix exactament igual). Al CI durant un període de sessions hem jugat amb aquest tipus de fraseig i ho hem fet amb diferents activitats i propostes que us… Llegeix més»
El subjecte rítmic que introduïm i treballem de mil maneres a 4t és la negra en punt seguida de corxera. Avui us presentem aquest exercici on cal interpretar aquesta figura rítmica allí on hi ha l’instrument de percussió.
Aquesta cançó la vam iniciar als volts de Carnestoltes i n’he tret molt suc. A banda de cantar-la i fer-ne una bona interpretació també ens vam inventar uns moviments que a les estrofes anàvem ficant a banda de desplaçar-nos en salt de galop a la… Llegeix més»
Aquesta cançó que vam acabar de treballar a finals del 2n trimestre, va ser una de les cançons irlandeses que van interpretar a l’Audició de l’Illa de men i que ens va agradar tant que vam voler aprendre-la.
El resultat és aquest:
Amb els infants de 1r ens en vam anar a l’Auditori a escoltar una audició de música celta. Aquesta música ens ha servit de falca per fer diferents treballs a l’aula i un d’aquests és el que ara us presentem, un treball de fraseig, de… Llegeix més»
Abans d’acabar el 2n trimestre, vam ficar a net una dansa que havíem anat ballant. és una xampanya molt coneguda i que encara es balla en moltes festes a plaça: la polka d’ours.
La nostra interpretació és aquesta:
Abans d’acabar el 2n trimestre, vam ficar a net una dansa que havíem anat ballant. és una xampanya molt coneguda i que encara es balla en moltes festes a plaça: la polka d’ours.
La nostra interpretació és aquesta:
A les aules d’infantil hem començat un treball amb l’alçada del so, i a partir d’una història hem recordat o conegut a tres amics: l’Íngrid, l’Os Bru i al Pinoxo. Tots ells viuen en unes cases molt peculiars i d’un color concret.
Aquesta va ser l’excusa… Llegeix més»