SUPORT VITAL BÀSIC

SUPORT  VITAL BÀSIC

Ahir, Dia 16 d’octubre de 2017 a l’ escola Puig Cavaller de Gandesa van vindre unes noies de batxillerat  a ensenyar-nos  coses sobre primes auxilis als alumnes de 3r i 4t.

Ens vam asseure en rotllana i després ens van ensenyar que havíem de fer si ens trobaven alguna persona tirada al terra.

1pas:Apropar-nos amb Comte.

2pas:Fer-li preguntes fàcils Exemples:Com et dius, Que t’ha passat? estàs be?…Mentre li sacses l’espatlla en molt de compte i les galtes també

3pas:Demanar ajuda

4pas:comprova si respira amb la maniobra front-mentó i mirant sempre al pit.

5pas:Truca al 112 i donar tota la informació i preguntar si pots penjar.

6pas: i si respira li has de fer la maniobra PLS posició  lateral segura i obrir-li la boca.

Evelyn Andreu i Júlia Miralles.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *