Història

280_0_2524163_53379

Les “Escoles velles” es van inaugurar l’any 1929.

Després de la guerra civil, la Dirección General de Regiones Devastadas construí un nou edifici que es va estrenar l’any 1942 i va funcionar fins al 1957. Aleshores es va tancar perquè estava en males condicions. Tot l’alumnat va passar altre cop a les escoles velles, on hi van restar alguns cursos més.

L’any 1971 es va fer el trasllat a l’edifici actual, una construcció que havia estat dissenyada per tal de ser un Institut de Formació Professional però que,  finalment, desestimada la proposta inicial, es convertia en el nou col·legi públic. En aquell moment s’impartia pàrvuls i EGB. Durant aquell període es van dur a terme les concentracions escolars comarcals, i el centre va acollir alumnes de diversos pobles de la comarca. Posteriorment, amb l’aplicació de les diferents reformes educatives, s’ha impartit Educació Infantil i Educació Primària.

Amb motiu de l’arribada d’alumnes nouvinguts es va demanar l’ampliació del centre. Es va realitzar des del febrer de 2008 a l’abril de 2009 quan es va inaugurar l’ampliació i remodelació de l’Escola pel Conseller d’Educació l’Honorable Ernest Maragall.