VISITA A LA DEIXALLERIA. 3r

El divendres 23 de febrer l’alumnat de 3r vam visitar la deixalleria.
Unes treballadores del COPATE ens van explicar com es classificaven i com es reciclaven els diferents tipus de residus.
La sortida complementa els continguts sobre el reciclatge que estem treballant en l’àrea de coneixement del… Llegeix més»

EL PAS DEL TEMPS. 2n

Les classe de 2n estem treballant el pas del temps. Per poder entendre millor el tema, vam fer una invitació a tots aquells iaios i iaies que ens volguessin visitar per a contar-nos com vivien a la seua infantesa i joventut i com havia canviat… Llegeix més»

Activitats Nadalenques

Al llarg de la darrera setmana, la comunitat educativa de l’escola Joan Baptista Serra ha pogut gaudir de diverses activitats en motiu de les festes nadalenques que ja són aquí:

• Recollida solidària d’aliments a favor de Càritas d’Alcanar
  • Realització d’un pessebre vivent per part de l’alumnat que… Llegeix més»

Descobrim el Delta

El dia 4 de desembre amb la meitat de l’alumnat de 6t i el dia 5 de desembre amb l’altra meitat, vam fer una sortida molt peculiar al Delta de l’Ebre, per tal de conèixer les aus que hi habiten.
Vam sortir des d’Alcanar amb autobús… Llegeix més»