L’alumnat de 1r anem al teatre

El dimarts 20 de febrer l’alumnat de 1r vam anar fins a Amposta per a gaudir d’una obra de teatre a la Unió Filharmònica. L’obra es titulava “Galetes de formatge”,  era una obra d’una titella de mida real que representava a un senyor al qual els ratolins li prenien les galetes de formatge que tant li agradaven. En acabar l’obra, vam anar a visitar el mercat municipal. Vam dinar al parc dels Xiribecs on vam poder passar una molt bona estona amb els nostres companys i companyes, fins que ens va venir a recollir l’autobús que ens va portar fins a l’escola.

Clicant a la següent imatge podreu veure més fotografies: